przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
- Rok 2010
- Rok 2009
- Rok 2008
- Rok 2007
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów > Rok 2011
1.
Wybór wykonawcy usługi w zakresie realizacji zadań: 1. kierownik projektu, 2. nauczyciel wychowania przedszkolnego, 3. usługi polegającej na zbiorowym żywieniu dzieci w ramach projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ realizowanym w Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zwolen.pl

--------------------------------------------------------------------------------

Zwoleń: Wybór wykonawcy usługi w zakresie realizacji zadań: 1. kierownik projektu, 2. nauczyciel wychowania przedszkolnego, 3. usługi polegającej na zbiorowym żywieniu dzieci w ramach projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ realizowanym w Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 303801 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwoleń , Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6762210, faks 48 6762418.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi w zakresie realizacji zadań: 1. kierownik projektu, 2. nauczyciel wychowania przedszkolnego, 3. usługi polegającej na zbiorowym żywieniu dzieci w ramach projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ realizowanym w Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Świadczenie usługi na stanowisku: Kierownik projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Opis przedmiotu zamówienia: Kompetencje i zadania kierownika projektu: - reprezentowanie Projektodawcy, - zorganizowanie zespołu projektowego, - ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcje, - zarządzanie i administrowaniem projektem, - nadzór nad harmonogramem, - organizacja i kierowanie pracą biura projektu, - współtworzenie i zatwierdzanie procedur, - zlecanie zadań projektowych, - stały nadzór nad promocją projektu, - bieżące zarządzanie zmianami w projekcje, - przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, - zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcje, - odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcje, - nadzorowanie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, - współpraca z wykonawcami, - kontakt z Instytucją Pośredniczącą, - zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcje zadania, - organizacja i prowadzenie Zebrań Roboczych minimum raz na kwartał, - odpowiedzialność za wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność w Generatorze Wniosków o Płatność, - nadzorowanie realizacji projektu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem projektu, - przygotowanie dokumentacji przetargowej wspólnie z pracownikiem ds. zamówień publicznych. - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę na stałe przypisaną do projektu, jej zmiana może nastąpić jedynie w wyjątkowych przypadkach takich, jak śmierć, długotrwała choroba, rozwiązanie stosunku pracy lub innej umowy, innych przypadkach uniemożliwiających pełnienie usługi; - W trakcie trwania projektu przewiduje się konieczność przeprowadzenia postępowania na zakup sprzętu komputerowego - zgodnie z zasadami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę, która będzie mogła przebywać w siedzibie Zamawiającego w pierwszym kwartale realizacji projektu co najmniej 30 godzin tygodniowo, w kolejnych - co najmniej 15 godzin tygodniowo, a w razie konieczności stawić się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu wezwania od Zamawiającego; - wykonawca /Kierownik projektu/ będzie przygotowywał i przedkładał Zamawiającemu do podpisu kompletną dokumentację dotyczącą projektu /np. korespondencję wychodzącą, wnioski o płatność, sprawozdania itp./. Dokumenty te mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, w jeden /który pozostanie w dokumentacji projektu/ - parafowany na każdej stronie przez kierownika projektu i osobę, która dokument sporządziła. Dokumenty te mają być przedkładane Zamawiającemu na min. 3 dni przed terminem ich wysłania/złożenia; - wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletne przygotowanie dokumentacji i terminowość złożenia jej w odpowiedniej instytucji; - dokumentacja projektu będzie przekazywana Zamawiającemu, co 6 miesięcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Do każdej partii przekazywanej dokumentacji, Wykonawca dołączy oświadczenie o jej kompletności i ostateczności. Po przejęciu dokumentacji przez Zamawiającego, będzie ona przechowywana w siedzibie Zamawiającego i udostępniana Wykonawcy w razie konieczności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletność dokumentacji do momentu przekazania jej Zamawiającemu; - Kierownik projektu będzie zobowiązany dojeżdżać do siedziby Zamawiającego, do beneficjentów ostatecznych i w razie konieczności - do instytucji dofinansowującej we własnym zakresie i na własny koszt; - w przypadku kontroli projektu /w okresie trwania umowy i do 8 lat po jej zakończeniu/ Wykonawca - w razie konieczności - zobowiązany będzie reprezentować Zamawiającego przed instytucją kontrolującą i udzielać wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości; - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową realizację projektu /również za nieprawidłowości stwierdzone przez organ kontrolujący/, w tym odpowiedzialność za szkody wynikłe w wyniku działania lub zaniechania osób, wyznaczonych do realizacji projektu; - w trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie. Zadanie 2. Świadczenie usługi pełnienia funkcji nauczyciela dzieci w projekcie pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na przedmiot zamówienia składa się pełnienie funkcji nauczyciela, którego zadaniem będzie wykonania wszystkich zadań ujętych w projekcie, tj: a Wychowanie i edukacja Beneficjenta Ostatecznego / BO / - dzieci b Bezpieczeństwo powierzonych BO - dzieci c Realizacja działań projektowych. d Opracowanie dokumentów projektowych /(karty obserwacji dziecka, dziennik zajęć, miesięczne plany pracy z dziećmi, sprawozdania kwartalne/ e Współpraca z Dyrektorem szkoły i Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu /bieżące kontakty/, f Przedkładanie do akceptacji planów, programu i harmonogramu pracy dydaktyczno-wychowawczej co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy /w wersji papierowej i elektronicznej/ g współpraca z personelem zatrudnionym do pracy z dziećmi w Projekcie: psychologiem, logopedą, innymi nauczycielami h praca w wymiarze 8 godzin dziennie tj. 40 godzin tygodniowo /w dni robocze od poniedziałku do piątku/ zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy nie dłużej niż przez okres kolejnych 21 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zadanie 3. Świadczenie usługi - zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1 Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania trzech posiłków dla 15 dzieci w wieku 3-5 lat w okresie od grudnia 2011 roku do czerwca 2013 roku. Skład dziennego jadłospisu powinien obejmować: a. śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata; b. obiad - zupa /min. 250 ml/, drugie danie: ziemniaki /lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp./, potrawa mięsna, w tym raz w tygodniu ryba, surówka, kompot lub sok; c. podwieczorek - kanapka lub słodka bułka/ciasto/ lub desery mleczne, owoce /w tym sezonowe/, herbata lub napój mleczny. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycję jadłospisu na kolejny miesiąc świadczenia usługi. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości odżywczej. Wykonawca jest zobowiązany podawać posiłki własnych naczyniach oraz dbać o właściwy stan posiłków. Obowiązkiem Wykonawcy będzie codzienna utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Stan posiłków musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. Przewidywana ilość dni żywieniowych: 2011r. - 22dni, 2012r.- 252 dni, 2013r. 168 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 80.11.00.00-8, 55.52.31.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zadanie 3. - wykaz osób, którymi dysponował będzie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.4 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ogólne warunki umowy określa załącznik do niniejszej Specyfikacji. 1.Zamawiający, przewiduje możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1 W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu 2Zmiany podmiotów trzecich / podwykonawców/ na etapie realizacji przedmiotu umowy na zasadach, których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowemu podwykonawcy. 3 Zmiany sposobu w regulowaniu należności Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. 4Zmiany kadry dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy. 5 Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa /np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek/. 6 W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 7 Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi na stanowisku: Kierownik projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompetencje i zadania kierownika projektu: - reprezentowanie Projektodawcy, - zorganizowanie zespołu projektowego, - ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcje, - zarządzanie i administrowaniem projektem, - nadzór nad harmonogramem, - organizacja i kierowanie pracą biura projektu, - współtworzenie i zatwierdzanie procedur, - zlecanie zadań projektowych, - stały nadzór nad promocją projektu, - bieżące zarządzanie zmianami w projekcje, - przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, - zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcje, - odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcje, - nadzorowanie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, - współpraca z wykonawcami, - kontakt z Instytucją Pośredniczącą, - zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcje zadania, - organizacja i prowadzenie Zebrań Roboczych minimum raz na kwartał, - odpowiedzialność za wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność w Generatorze Wniosków o Płatność, - nadzorowanie realizacji projektu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem projektu, - przygotowanie dokumentacji przetargowej wspólnie z pracownikiem ds. zamówień publicznych. - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę na stałe przypisaną do projektu, jej zmiana może nastąpić jedynie w wyjątkowych przypadkach takich, jak śmierć, długotrwała choroba, rozwiązanie stosunku pracy lub innej umowy, innych przypadkach uniemożliwiających pełnienie usługi; - W trakcie trwania projektu przewiduje się konieczność przeprowadzenia postępowania na zakup sprzętu komputerowego - zgodnie z zasadami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę, która będzie mogła przebywać w siedzibie Zamawiającego w pierwszym kwartale realizacji projektu co najmniej 30 godzin tygodniowo, w kolejnych - co najmniej 15 godzin tygodniowo, a w razie konieczności stawić się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu wezwania od Zamawiającego; - wykonawca /Kierownik projektu/ będzie przygotowywał i przedkładał Zamawiającemu do podpisu kompletną dokumentację dotyczącą projektu /np. korespondencję wychodzącą, wnioski o płatność, sprawozdania itp./. Dokumenty te mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, w jeden /który pozostanie w dokumentacji projektu/ - parafowany na każdej stronie przez kierownika projektu i osobę, która dokument sporządziła. Dokumenty te mają być przedkładane Zamawiającemu na min. 3 dni przed terminem ich wysłania/złożenia; - wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletne przygotowanie dokumentacji i terminowość złożenia jej w odpowiedniej instytucji; - dokumentacja projektu będzie przekazywana Zamawiającemu, co 6 miesięcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Do każdej partii przekazywanej dokumentacji, Wykonawca dołączy oświadczenie o jej kompletności i ostateczności. Po przejęciu dokumentacji przez Zamawiającego, będzie ona przechowywana w siedzibie Zamawiającego i udostępniana Wykonawcy w razie konieczności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletność dokumentacji do momentu przekazania jej Zamawiającemu; - Kierownik projektu będzie zobowiązany dojeżdżać do siedziby Zamawiającego, do beneficjentów ostatecznych i w razie konieczności - do instytucji dofinansowującej we własnym zakresie i na własny koszt; - w przypadku kontroli projektu /w okresie trwania umowy i do 8 lat po jej zakończeniu/ Wykonawca - w razie konieczności - zobowiązany będzie reprezentować Zamawiającego przed instytucją kontrolującą i udzielać wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości; - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową realizację projektu /również za nieprawidłowości stwierdzone przez organ kontrolujący/, w tym odpowiedzialność za szkody wynikłe w wyniku działania lub zaniechania osób, wyznaczonych do realizacji projektu; - w trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 50
2. wykształcenie - 20
3. kwalifikacje do realizacji projektu - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi pełnienia funkcji nauczyciela dzieci w projekcie pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się pełnienie funkcji nauczyciela, którego zadaniem będzie wykonania wszystkich zadań ujętych w projekcie, tj: a Wychowanie i edukacja Beneficjenta Ostatecznego / BO / - dzieci b Bezpieczeństwo powierzonych BO - dzieci c Realizacja działań projektowych. d Opracowanie dokumentów projektowych /(karty obserwacji dziecka, dziennik zajęć, miesięczne plany pracy z dziećmi, sprawozdania kwartalne/ e Współpraca z Dyrektorem szkoły i Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu /bieżące kontakty/, f Przedkładanie do akceptacji planów, programu i harmonogramu pracy dydaktyczno-wychowawczej co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy /w wersji papierowej i elektronicznej/ g współpraca z personelem zatrudnionym do pracy z dziećmi w Projekcie: psychologiem, logopedą, innymi nauczycielami h praca w wymiarze 8 godzin dziennie tj. 40 godzin tygodniowo /w dni robocze od poniedziałku do piątku/ zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy nie dłużej niż przez okres kolejnych 21 miesięcy od dnia podpisania umowy..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. staż pracy - 30


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi - zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania trzech posiłków dla 15 dzieci w wieku 3-5 lat w okresie od grudnia 2011 roku do czerwca 2013 roku. Skład dziennego jadłospisu powinien obejmować: a. śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata; b. obiad - zupa /min. 250 ml/, drugie danie: ziemniaki /lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp./, potrawa mięsna, w tym raz w tygodniu ryba, surówka, kompot lub sok; c. podwieczorek - kanapka lub słodka bułka/ciasto/ lub desery mleczne, owoce /w tym sezonowe/, herbata lub napój mleczny. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycję jadłospisu na kolejny miesiąc świadczenia usługi. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości odżywczej. Wykonawca jest zobowiązany podawać posiłki własnych naczyniach oraz dbać o właściwy stan posiłków. Obowiązkiem Wykonawcy będzie codzienna utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Stan posiłków musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. Przewidywana ilość dni żywieniowych: 2011r. - 22dni, 2012r.- 252 dni, 2013r. 168 dni..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


Załączniki: Rozmiar:
1.708 MB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Włodzimierz Kabus
Data wytworzenia informacji: 2011-11-21
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-11-21
Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-21 23:04

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku