Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zwolen.pl
--------------------------------------------------------------------------------
Zwoleń: Wybór wykonawcy usługi w zakresie realizacji zadań: 1. kierownik projektu, 2. nauczyciel wychowania przedszkolnego, 3. usługi polegającej na zbiorowym żywieniu dzieci w ramach projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ realizowanym w Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 303801 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwoleń , Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6762210, faks 48 6762418.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi w zakresie realizacji zadań: 1. kierownik projektu, 2. nauczyciel wychowania przedszkolnego, 3. usługi polegającej na zbiorowym żywieniu dzieci w ramach projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ realizowanym w Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Świadczenie usługi na stanowisku: Kierownik projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Opis przedmiotu zamówienia: Kompetencje i zadania kierownika projektu: - reprezentowanie Projektodawcy, - zorganizowanie zespołu projektowego, - ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcje, - zarządzanie i administrowaniem projektem, - nadzór nad harmonogramem, - organizacja i kierowanie pracą biura projektu, - współtworzenie i zatwierdzanie procedur, - zlecanie zadań projektowych, - stały nadzór nad promocją projektu, - bieżące zarządzanie zmianami w projekcje, - przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, - zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcje, - odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcje, - nadzorowanie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, - współpraca z wykonawcami, - kontakt z Instytucją Pośredniczącą, - zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcje zadania, - organizacja i prowadzenie Zebrań Roboczych minimum raz na kwartał, - odpowiedzialność za wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność w Generatorze Wniosków o Płatność, - nadzorowanie realizacji projektu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem projektu, - przygotowanie dokumentacji przetargowej wspólnie z pracownikiem ds. zamówień publicznych. - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę na stałe przypisaną do projektu, jej zmiana może nastąpić jedynie w wyjątkowych przypadkach takich, jak śmierć, długotrwała choroba, rozwiązanie stosunku pracy lub innej umowy, innych przypadkach uniemożliwiających pełnienie usługi; - W trakcie trwania projektu przewiduje się konieczność przeprowadzenia postępowania na zakup sprzętu komputerowego - zgodnie z zasadami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę, która będzie mogła przebywać w siedzibie Zamawiającego w pierwszym kwartale realizacji projektu co najmniej 30 godzin tygodniowo, w kolejnych - co najmniej 15 godzin tygodniowo, a w razie konieczności stawić się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu wezwania od Zamawiającego; - wykonawca /Kierownik projektu/ będzie przygotowywał i przedkładał Zamawiającemu do podpisu kompletną dokumentację dotyczącą projektu /np. korespondencję wychodzącą, wnioski o płatność, sprawozdania itp./. Dokumenty te mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, w jeden /który pozostanie w dokumentacji projektu/ - parafowany na każdej stronie przez kierownika projektu i osobę, która dokument sporządziła. Dokumenty te mają być przedkładane Zamawiającemu na min. 3 dni przed terminem ich wysłania/złożenia; - wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletne przygotowanie dokumentacji i terminowość złożenia jej w odpowiedniej instytucji; - dokumentacja projektu będzie przekazywana Zamawiającemu, co 6 miesięcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Do każdej partii przekazywanej dokumentacji, Wykonawca dołączy oświadczenie o jej kompletności i ostateczności. Po przejęciu dokumentacji przez Zamawiającego, będzie ona przechowywana w siedzibie Zamawiającego i udostępniana Wykonawcy w razie konieczności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletność dokumentacji do momentu przekazania jej Zamawiającemu; - Kierownik projektu będzie zobowiązany dojeżdżać do siedziby Zamawiającego, do beneficjentów ostatecznych i w razie konieczności - do instytucji dofinansowującej we własnym zakresie i na własny koszt; - w przypadku kontroli projektu /w okresie trwania umowy i do 8 lat po jej zakończeniu/ Wykonawca - w razie konieczności - zobowiązany będzie reprezentować Zamawiającego przed instytucją kontrolującą i udzielać wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości; - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową realizację projektu /również za nieprawidłowości stwierdzone przez organ kontrolujący/, w tym odpowiedzialność za szkody wynikłe w wyniku działania lub zaniechania osób, wyznaczonych do realizacji projektu; - w trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie. Zadanie 2. Świadczenie usługi pełnienia funkcji nauczyciela dzieci w projekcie pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na przedmiot zamówienia składa się pełnienie funkcji nauczyciela, którego zadaniem będzie wykonania wszystkich zadań ujętych w projekcie, tj: a Wychowanie i edukacja Beneficjenta Ostatecznego / BO / - dzieci b Bezpieczeństwo powierzonych BO - dzieci c Realizacja działań projektowych. d Opracowanie dokumentów projektowych /(karty obserwacji dziecka, dziennik zajęć, miesięczne plany pracy z dziećmi, sprawozdania kwartalne/ e Współpraca z Dyrektorem szkoły i Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu /bieżące kontakty/, f Przedkładanie do akceptacji planów, programu i harmonogramu pracy dydaktyczno-wychowawczej co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy /w wersji papierowej i elektronicznej/ g współpraca z personelem zatrudnionym do pracy z dziećmi w Projekcie: psychologiem, logopedą, innymi nauczycielami h praca w wymiarze 8 godzin dziennie tj. 40 godzin tygodniowo /w dni robocze od poniedziałku do piątku/ zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy nie dłużej niż przez okres kolejnych 21 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zadanie 3. Świadczenie usługi - zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1 Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania trzech posiłków dla 15 dzieci w wieku 3-5 lat w okresie od grudnia 2011 roku do czerwca 2013 roku. Skład dziennego jadłospisu powinien obejmować: a. śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata; b. obiad - zupa /min. 250 ml/, drugie danie: ziemniaki /lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp./, potrawa mięsna, w tym raz w tygodniu ryba, surówka, kompot lub sok; c. podwieczorek - kanapka lub słodka bułka/ciasto/ lub desery mleczne, owoce /w tym sezonowe/, herbata lub napój mleczny. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycję jadłospisu na kolejny miesiąc świadczenia usługi. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości odżywczej. Wykonawca jest zobowiązany podawać posiłki własnych naczyniach oraz dbać o właściwy stan posiłków. Obowiązkiem Wykonawcy będzie codzienna utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Stan posiłków musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. Przewidywana ilość dni żywieniowych: 2011r. - 22dni, 2012r.- 252 dni, 2013r. 168 dni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 80.11.00.00-8, 55.52.31.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 3. - wykaz osób, którymi dysponował będzie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.4 siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ogólne warunki umowy określa załącznik do niniejszej Specyfikacji. 1.Zamawiający, przewiduje możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1 W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu 2Zmiany podmiotów trzecich / podwykonawców/ na etapie realizacji przedmiotu umowy na zasadach, których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowemu podwykonawcy. 3 Zmiany sposobu w regulowaniu należności Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. 4Zmiany kadry dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy. 5 Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa /np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek/. 6 W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 7 Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi na stanowisku: Kierownik projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompetencje i zadania kierownika projektu: - reprezentowanie Projektodawcy, - zorganizowanie zespołu projektowego, - ustalenie wymagań dotyczących personelu zatrudnionego w projekcje, - zarządzanie i administrowaniem projektem, - nadzór nad harmonogramem, - organizacja i kierowanie pracą biura projektu, - współtworzenie i zatwierdzanie procedur, - zlecanie zadań projektowych, - stały nadzór nad promocją projektu, - bieżące zarządzanie zmianami w projekcje, - przygotowanie pism oraz dokumentów związanych z realizacją projektu, - zapewnienie przygotowania dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawców w projekcje, - odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu oraz nadzór nad wykonawcami w projekcje, - nadzorowanie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, - współpraca z wykonawcami, - kontakt z Instytucją Pośredniczącą, - zatwierdzanie wniosków personelu projektu o przelanie środków finansowych na realizowane w projekcje zadania, - organizacja i prowadzenie Zebrań Roboczych minimum raz na kwartał, - odpowiedzialność za wypełnienie części merytorycznej wniosku o płatność w Generatorze Wniosków o Płatność, - nadzorowanie realizacji projektu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem projektu, - przygotowanie dokumentacji przetargowej wspólnie z pracownikiem ds. zamówień publicznych. - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę na stałe przypisaną do projektu, jej zmiana może nastąpić jedynie w wyjątkowych przypadkach takich, jak śmierć, długotrwała choroba, rozwiązanie stosunku pracy lub innej umowy, innych przypadkach uniemożliwiających pełnienie usługi; - W trakcie trwania projektu przewiduje się konieczność przeprowadzenia postępowania na zakup sprzętu komputerowego - zgodnie z zasadami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę, która będzie mogła przebywać w siedzibie Zamawiającego w pierwszym kwartale realizacji projektu co najmniej 30 godzin tygodniowo, w kolejnych - co najmniej 15 godzin tygodniowo, a w razie konieczności stawić się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu wezwania od Zamawiającego; - wykonawca /Kierownik projektu/ będzie przygotowywał i przedkładał Zamawiającemu do podpisu kompletną dokumentację dotyczącą projektu /np. korespondencję wychodzącą, wnioski o płatność, sprawozdania itp./. Dokumenty te mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, w jeden /który pozostanie w dokumentacji projektu/ - parafowany na każdej stronie przez kierownika projektu i osobę, która dokument sporządziła. Dokumenty te mają być przedkładane Zamawiającemu na min. 3 dni przed terminem ich wysłania/złożenia; - wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletne przygotowanie dokumentacji i terminowość złożenia jej w odpowiedniej instytucji; - dokumentacja projektu będzie przekazywana Zamawiającemu, co 6 miesięcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Do każdej partii przekazywanej dokumentacji, Wykonawca dołączy oświadczenie o jej kompletności i ostateczności. Po przejęciu dokumentacji przez Zamawiającego, będzie ona przechowywana w siedzibie Zamawiającego i udostępniana Wykonawcy w razie konieczności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletność dokumentacji do momentu przekazania jej Zamawiającemu; - Kierownik projektu będzie zobowiązany dojeżdżać do siedziby Zamawiającego, do beneficjentów ostatecznych i w razie konieczności - do instytucji dofinansowującej we własnym zakresie i na własny koszt; - w przypadku kontroli projektu /w okresie trwania umowy i do 8 lat po jej zakończeniu/ Wykonawca - w razie konieczności - zobowiązany będzie reprezentować Zamawiającego przed instytucją kontrolującą i udzielać wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości; - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową realizację projektu /również za nieprawidłowości stwierdzone przez organ kontrolujący/, w tym odpowiedzialność za szkody wynikłe w wyniku działania lub zaniechania osób, wyznaczonych do realizacji projektu; - w trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 50
2. wykształcenie - 20
3. kwalifikacje do realizacji projektu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi pełnienia funkcji nauczyciela dzieci w projekcie pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się pełnienie funkcji nauczyciela, którego zadaniem będzie wykonania wszystkich zadań ujętych w projekcie, tj: a Wychowanie i edukacja Beneficjenta Ostatecznego / BO / - dzieci b Bezpieczeństwo powierzonych BO - dzieci c Realizacja działań projektowych. d Opracowanie dokumentów projektowych /(karty obserwacji dziecka, dziennik zajęć, miesięczne plany pracy z dziećmi, sprawozdania kwartalne/ e Współpraca z Dyrektorem szkoły i Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu /bieżące kontakty/, f Przedkładanie do akceptacji planów, programu i harmonogramu pracy dydaktyczno-wychowawczej co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy /w wersji papierowej i elektronicznej/ g współpraca z personelem zatrudnionym do pracy z dziećmi w Projekcie: psychologiem, logopedą, innymi nauczycielami h praca w wymiarze 8 godzin dziennie tj. 40 godzin tygodniowo /w dni robocze od poniedziałku do piątku/ zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy nie dłużej niż przez okres kolejnych 21 miesięcy od dnia podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 70
2. staż pracy - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi - zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci uczęszczających do punktu przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy w ramach realizowanego projektu pn. /Edukacja przyszłością najmłodszych/ współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania trzech posiłków dla 15 dzieci w wieku 3-5 lat w okresie od grudnia 2011 roku do czerwca 2013 roku. Skład dziennego jadłospisu powinien obejmować: a. śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata; b. obiad - zupa /min. 250 ml/, drugie danie: ziemniaki /lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp./, potrawa mięsna, w tym raz w tygodniu ryba, surówka, kompot lub sok; c. podwieczorek - kanapka lub słodka bułka/ciasto/ lub desery mleczne, owoce /w tym sezonowe/, herbata lub napój mleczny. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycję jadłospisu na kolejny miesiąc świadczenia usługi. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości odżywczej. Wykonawca jest zobowiązany podawać posiłki własnych naczyniach oraz dbać o właściwy stan posiłków. Obowiązkiem Wykonawcy będzie codzienna utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Stan posiłków musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. Przewidywana ilość dni żywieniowych: 2011r. - 22dni, 2012r.- 252 dni, 2013r. 168 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|