przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
- Rok 2010
- Rok 2009
- Rok 2008
- Rok 2007
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów > Rok 2010
1.
Przebudowa ulic Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu

Zwoleń: Przebudowa ulic Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu
Numer ogłoszenia: 7556 - 2010; data zamieszczenia: 10.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwoleń , Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762210, faks 048 6762418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu na odcinku 830 mb (od ul. Kochanowskiego do ul. Targowej) polegająca na: - wymianie płyt chodnikowych na kostkę brukową - 313,50 m2, - wykonaniu zjazdów -280,55 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszcz. 3cm- 5647 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa -każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszcz. krotność =2 - 5647 m2 wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączonymi do niniejszej siwz przedmiarami robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub kostki 3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej /branża drogowa/ 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia , posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wysokości 60% zamówienia. 5.Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp w przypadku nie złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w pkt 11.10 siwz Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. 11.10 siwz dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokół odbioru /min. 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia/4.wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, wraz z kopią dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 5.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na 60% wartości zamówienia -wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7-8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.(zgodnie z zapisem w pkt.9 ppkt 9.3 i 9.6 siwz)10.Wykonany na podstawie przedmiarów robót kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego1 26-700 Zwoleń pokój 22/2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego1 26-700 Zwoleń pokój 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.


Załączniki: Rozmiar:
133.466 KB
1.269 MB
4.689 MB
4.863 MB
2.400 MB
4.869 MB
4.793 MB
4.866 MB
478.819 KB
3.930 MB
1.445 MB
362.305 KB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Mirosław Malinowski
Data wytworzenia informacji: 2010-01-10
Data udostępnienia informacji w BIP: 2010-01-10
Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-15 15:30

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku