Zwoleń: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 12 na odcinku Zwoleń -Podzagajnik
Numer ogłoszenia: 377560 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwoleń , Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762210, faks 048 6762418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 12 na odcinku Zwoleń -Podzagajnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 12 na odcinku Zwoleń -Podzagajnik od km 529+288, do km 532+323 Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: -Nawierzchni z kostki brukowej grub. 6cm w ilości 4971,22 m2 -Nawierzchni z kostki brukowej grub. 8cm w ilości 268,60 m2 -Ustawienie krawężników w ilości 134,30 mb -Ustawienie obrzeży betonowych- 5124,74 mb wraz z robotami towarzyszącymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga:-W przypadku gdy oferent jest spółką z o.o. powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników. W przypadku gdy oferent jest spółką cywilną powinien przedstawić umowę spółki, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone zgodnie z art. 23 ust.4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum przed udzieleniem zamówienia musi być załączona umowa konsorcjum. 3.wykaz osób,którymi dysponował będzie wykonawca zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, wraz z kopią dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot oddzielnie) 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokół odbioru (min. 1 zamówienie o zakresie i wartości zbliżonym do przedmiotu zamówienia)6.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( warunkiem są obroty pow. 1 milion zł za 3 lata obrotowe).7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi być złożona przez każdy podmiot oddzielnie) 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na 60% wartości zamówienia -wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9.Wypełniony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zwolen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac.Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 22/2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac.Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|