|
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwoleń , Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762210 , faks 048 6762418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Publicznego Przedszkola w Zwoleniu ul. Kościuszki 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Publicznego Przedszkola w Zwoleniu ul. Kościuszki 11 Zakres rzeczowy obejmuje : - okna PCV 1150 x 850 białe - 4 sztuki ( od zewnątrz szyba P-4; od wewnątrz szyba zwykła), - okna PCV 850 x 2350 białe - 6 sztuk ( szyba bezpieczna obustronnie), - okna PCV 900 x 1700 białe - 2 sztuki (szyba bezpieczna obustronnie), - okna PCV 1700 x 2100 białe - 1 sztuka (szyba bezpieczna obustronnie), - okna PCV 1200 x 1750 białe - 83 sztuki (szyba bezpieczna obustronnie), - drzwi aluminiowe lub PCV 1050 x 2350- 1sztuka (prawe, brązowe, pełne, ciepłe, klamka, samozamykacz, szyba FIX bezpieczna), - drzwi aluminiowe lub PCV 2050 x 1450- 2 sztuki (lewe, brązowe, ciepłe, uchwyt, zamki - 2 sztuki, zawiasy 3 sztuki, samozamykacz, szyba zewnętrzna P-4, szyba wewnętrzna bezpieczna)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (dopuszcza się składanie oświadczeń) 4.wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane , wraz z kopią dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania(min. 1 robota) oraz dokument potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokół odbioru 6.Kosztorys ofertowy 7.Wypełniona informacja o stawkach i narzutach które mogą być zastosowane w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 22/1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|