Potrzebne dokumenty: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów – załącznik nr 1
Opłata skarbowa: Zwolnienie z opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635)
Podstawa prawna: Art. 83 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92 poz. 880 z późniejszymi zmianami)
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miejski w Zwoleniu, Referat Spraw Obywatelskich Ewidencji Gospodarczej, Zwoleń Plac Kochanowskiego 1 pok. 19, Podinspektor Agnieszka Dziadosz.
Termin załatwienia: Wydanie decyzji następuje w terminie 1 miesiąca – od daty wpływu wniosku, w sprawach skomplikowanych do 2 miesięcy
Tryb odwoławczy: Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu ul. Żeromskiego 53 w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Dodatkowe informacje: Wniosek strony powinien zawierać:
imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości
tytuł prawny władania nieruchomością
nazwę gatunku drzewa lub krzewu
obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm
przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu
wielkość powierzchni z której będą usuwane krzewy
zgodę właściciela nieruchomości w przypadku gdy wnioskodawca nie jest właścicielem