Zwoleń 12.12.2013r.
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
I. Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Lubelska 6
26-700 Zwoleń
www.zwolen.pl
tel. 048 676 2210, fax 048 676 24 18
znak sprawy ZP-271.RW.17.13.MOPS
II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Adaptacja Środowiskowego Domu
Samopomocy w Zielonce Starej gm. Zwoleń”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Adaptacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Zielonce Starej gm. Zwoleń” polegającej na zmianie sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej w Zielonce Starej gm. Zwoleń . Zamawiający nie dysponuje dokumentacją budowlaną przedmiotowego obiektu.
3. Zakres wykonania dokumentacji projektowej obejmuje:
a/dostosowanie budynku dla osób upośledzonych umysłowo dla ok. 38 osób w tym:
- pensjonariusze ok. 30 osób
-personel na stałe-8osób
b/przebudowę kuchni i dodatkowo jednej łazienki ogólnodostępnej dla osób niepełnosprawnych
c/ zaprojektowanie pokoju kierownika
d/zaprojektowanie pokoju dla personelu
e/zaprojektowanie pracowni
4. Wykonanie map do celów projektowych należy wykonawcy robót
5. Dokumentację projektową należy opracować w 6 egz.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące elementy:
a) projekty budowlane w 6 egz. (forma papierowa)+ 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
b) projekty wykonawcze w 6 egz. (forma papierowa) + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
c) przedmiary robót w 1 egz. (forma papierowa) + 1 egz. w wersji elektronicznej w programie kosztorysującym w formacie uzgodnionym z zamawiającym,
d) kosztorysy inwestorskie w 1 egz. (forma papierowa) + 1 egz. w wersji elektronicznej w programie kosztorysującym
e) kosztorysy ofertowe w 1 egz. (forma papierowa)+ 1 egz. w wersji elektronicznej formacie w formacie uzgodnionym z zamawiającym, Zamawiającym
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 1 egz. 1 egz. w wersji elektronicznej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF
g) inne nie wymienione wyżej opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę ( np. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), w tym:
- 1 egz. posiadający wszystkie oryginalne uzgodnienia ( jako egz. nr 1),
- 1 egz. w formacie A 4 – kserokopia dokumentacji z uzgodnieniami ( jako egz. nr 6),
-Wszystkie elementy dokumentacji (część opisowa oraz rysunki) winny być przekazane Zamawiającemu również w formie elektronicznej .
-Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami :
- Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz.1118 z późn. ze zm.)
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn zm.),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2004r nr 202 , poz. 2072, z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. Nr 130, poz.1389),oraz z uwzględnieniem wszystkich obowiązujących przepisów, wytycznych i normatywów w tym zakresie.
- Wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zwoleń, przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) jak również zasadami wiedzy technicznej.
6. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej (PLN).
7. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dane zawarte w opisie dokumentacji projektowej były jednoznaczne z danymi ujętymi w kosztorysach inwestorskich oraz przedmiarach robót .
8. Wykonawca projektu w oparciu o uzyskane od Zamawiającego Pełnomocnictwo będzie występował do instytucji o niezbędne materiały i uzgodnienia w celu kompleksowego - prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia ( mapy do celów projektowych, wymagane opinie, warunki techniczne, uzgodnienia, decyzje oraz inne niezbędne materiały do opracowania dokumentacji ) do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę .
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
III. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia udzielenia zamówienia.
IV. Termin płatności faktur: 30 dni od dnia złożenia faktury/rachunku.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
Wykonawca zobowiązany jest założyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym.(zał do informacji)
VI. Sposób obliczania ceny:
Wykonawca określi w ofercie cenę brutto - ryczałtową. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty , jakie poniesie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia.
VII. Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
1. Oświadczenie o spełnieniu Warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - zał. do oferty.
2. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedłożenia Zamawiającemu do wglądu wypis z KRS lub wypis z rejestru działalności gospodarczej w celu identyfikacji strony umowy.
3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
- posiadanie przez oferenta stosownych uprawnień budowlanych i/lub dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia,
- aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego i/lub osób którymi będzie oferent dysponował.
4. Na poświadczenie spełnienia w/w warunku Zamawiający żąda oświadczenia że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia budowlane i/lub dysponuje osobami które posiadają uprawnienia budowlane, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia.
5. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i kwalifikacje Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy. Nie złożenie tych dokumentów będzie skutkowało odmową podpisaniem umowy.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć do dnia 27.12.2013 roku do godz. 10.00.
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń,
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 25 (sekretariat) lub drogą elektroniczną na adres: przetargi@zwolen.pl, lub faksem na numer 48 676-24-18.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IX. Ocena ofert:
Kryterium Cena – waga 100 %
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi który złożył ofertę najkorzystniejszą tj. zaoferuje najniższą cenę.
X. DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA
– Andrzej Skorek - numer telefonu 48 676 2181. e-mail 1968r@wp.pl.
XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (www.zwolen.pl) w zakładce – przetargi i ogłoszenia – zamówienia do 14.000 euro).
- Po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę wraz z zaproszeniem do podpisania umowy
XII. Załączniki:
- wzór formularza ofertowego,
- wzór oświadczenia o spełnieniu warunków ,
- wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
-wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi kwalifikacje do
wykonania zamówienia
- ogólne warunki umowy.
/---/Kierownik MOPS
|