przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Zamówienia do 14000 Euro > Rok 2013
1.
Zakup i dostawa materiałów biurowych do projektu pn. "Moja wiedza - moja przyszłość?

 

Zwoleń, dnia 25.11.2013 r.
 
 
Informacja dotycząca zamówienia
 
 o wartości netto poniżej 14 000 €.
 
 
I.                     Zamawiający:
Gmina Zwoleń
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
e’mail: przetargi@zwolen.pl   
tel. 048 676 22 10, fax 048 676 24 18
znak sprawy ZP-271.RW.46.13.ES.POKL-179
 
II.                  Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
 
1.1     Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych do projektu pn. "Moja wiedza - moja przyszłość”
 
1.2     Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do projektu pn. „Moja wiedza - moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
CPV – 3019000-7
1.3     Wykonawca zobowiązany jest założyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym.
1.4     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1.5     Szczegółowy opis zamówienia:
W skład zamówienia wchodzi:
 

Lp.
Nazwa
Opis
ilość
1.
Papier ksero
Papier biały w opakowaniu  500 kartek, format A4
20 ryz
2.
Naklejki
Zawartość w opakowaniu  25 kartek, białe, format A4, do wszystkich drukarek
2 opakowania
3.
Przybornik na biurko
Przybornik obrotowy na biurko. Wykonany z trwałego tworzywa w kolorze czarnym. Zawiera wyposażenie składające się z ok. 14 elementów: zszywacz, rozszywacz, nożyczki, nóż do papieru, temperówka, linijka ok. 15 cm, gumka do ścierania, długopisy (ok. 4 szt.), pinezki tablicowe (ok. 20 szt.), spinacze (ok. 30 szt.), zszywki, taśma klejąca z uchwytem, notes.
2 sztuki
4.
Długopis
długopis automatyczny z gumowanym uchwytem, wkład niebieski,
10 sztuk
5.
Ołówek
Ołówek wysokiej jakości , klejony na całej długości grafitu, łatwy do wymazywania i temperowania, nienaostrzony, w opakowaniu ok. 12 sztuk
1 opakowanie
6.
Kalendarz
Kalendarz na 2014 rok stojący na biurko z przejrzystym kalendarium w układzie tygodniowym, z dużym obszarem do notowania. W kalendarzu zaznaczono święta i daty imienin. W dolnej części kalendarium przegląd aktualnego miesiąca.
3 sztuki
7.
Segregator
Oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, Szerokość grzbietu: ok. 75mm, kolor żółty
6 sztuk
8.
Segregator
Oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, Szerokość grzbietu: ok. 75mm, kolor żółty
3 sztuki
9.
Dziurkacz
Dziurkuje do ok. 30 kartek, ergonomiczny uchwyt i ostrzejsze ostrza zmniejszają siłę nacisku niezbędną dziurkowania, precyzyjny ogranicznik formatu z okienkiem do jego podglądu, z wyraźnie zaznaczonym formatem, pojemnik na ścinki, który nie spada podczas opróżniania, kolor niebieski
2 sztuki
10.
Zszywacz
metalowy mechanizm oraz ramię, elegancki - matowy z plastikowymi wykończeniami w odcieniach szarości, możliwość zszywania „na zewnątrz”, automatycznie wysuwany pojemnik na zszywki, zszywki uzupełniane czołowo, zszywa ok. 45 kartek, zszywki: 24/6, 26/6, 24/8, 26/8, pojemność: ok. 100 zszywek, podstawa wyposażona w antypoślizgowe elementy
1 sztuka
11.
Karteczki samoklejące
Karteczki samoprzylepne. W opakowaniu 3 bloczki
w różnych neonowych kolorach. Rozmiar: ok. 25x76 mm.
W bloczku ok. 50 szt.
1 opakowania
12.
Karteczki samoprzylepne
Bloczki samoprzylepne o wymiarach ok. 76 x 76 mm,
w opakowaniu ok. 100 kartek, kolor żółty.
4 opakowania
13.
Karteczki nieklejone
Kolorowa kostka nieklejona w wymiarach ok. 8,5 x 8,5 x 3,5 cm, kolor wkładu: Kolorowy – ok. 4 kolorów
Ilość kartek: ok. 400
4 opakowania
14.
Przekładki do segregatora
przekładki alfabetyczne wykonane z ekologicznego polipropylenu o grubości ok. 120 mikr., format A4, indeks: A-Z, w opakowaniu: ok.16 sztuk
2 opakowania
15.
Zakreślacze
Zakreślacze do znaczenia tekstu na praktycznie każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz charakteryzuje się wysoką wydajnością oraz trwałością, nie rozmazuje się, gumowane boki obudowy gwarantują komfort kreślenia oraz zapobiegają wyślizgiwaniu się zakreślacza z dłoni, specjalnie profilowany klips ułatwia zdejmowanie skuwki , końcówka ścięta, grubość linii pisania: ok. 1-5mm, długość linii pisania: ok. 200m
w komplecie ok. 4 sztuk w mixie kolorów
2 komplety
16.
Zestaw nabiurkowy
zestaw nabiurkowy wykonany z metalu powlekanego czarnym lakierem. Zestaw składa się z 3 pólek
2 sztuki
17.
Nożyczki
Ostrze z hartowanej stali, rękojeść z mocnego plastiku, dł. ok. 21 cm
2 sztuki
18.
Klipy do papieru
Klipy do papieru w wymiarze ok. 19 mmm
1 opakowanie
19.
Klipy do papieru
Klipy do papieru w wymiarze ok. 25 mm
1 opakowanie
20.
Spinacze
Spinacze okrągłe, metalowe, rozmiar: ok. 33mm, opakowanie: ok. 100 sztuk, opakowanie zbiorcze: 10 sztuk
1 opakowanie zbiorcze
21.
Skoroszyt do segregatora
Sztywny skoroszyt plastikowy A4 umożliwiający wpinanie dokumentów do formatu A4, przednia strona przeźroczysta, tylna strona nieprzeźroczysta w kolorze żółtym, perforowany grzbiet umożliwia wpinanie całego skoroszytu do segregatora. posiada wymienny papierowy pasek opisowy.
20 sztuk
22.
Skoroszyt do segregatora
Sztywny skoroszyt plastikowy A4 umożliwiający wpinanie dokumentów do formatu A4, przednia strona przeźroczysta, tylna strona nieprzeźroczysta w kolorze żółtym, perforowany grzbiet umożliwia wpinanie całego skoroszytu do segregatora. posiada wymienny papierowy pasek opisowy.
20 sztuk
23.
Kołonotatnik
Kołonotatnik ok. 100 kartek, format A5, spirala górna, w kratę
2 sztuki

 
 
 
III.     Miejsce wykonania zadania: Urząd Miejski w Zwoleniu, Plac Kochanowskiego 1, 26-700 Zwoleń woj. mazowieckie.
 
IV.                Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.
 
V.                   Termin płatności faktur: 30 dni od dnia złożenia faktury/rachunku.
 
VI.                 Sposób obliczania ceny:
 
a)       W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga podania cen jednostkowych oraz łącznej ceny brutto zamówienia;
b)       Cena podana w ofercie jest ceną brutto i winna uwzględnić wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia.
 
VII.             Kryteria oceny ofert:
 
Kryterium oceny ofert:
 

Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena brutto
100%

 
 
Punkty przyznawane za podane kryterium będą naliczane według następującego wzoru:
 

Nr kryterium:
Wzór:
1
Cena brutto
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w ofercie,
- waga = 100%

 
Zmawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę realizacji zamówienia, czyli uzyska największa ilość punktów.
 
 
VIII.           Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zał. 2).
 
IX.               MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
a)    Ofertę należy złożyć do dnia 05.12.2013 r. do godz.10/00.
Kopertę należy zaadresować na adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
Pokój nr 25
b)         Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, która będzie posiadać opis:
Oferta na zakup i dostawę materiałów biurowych do projektu pn. Moja wiedza - moja przyszłość, znak ZP-271.RW.46.13.ES.POKL-179 oraz nie otwierać przed 05.12.2013 r.  godz.10/00. oraz dane wykonawcy.
c)     Zamawiający dopuszcza składanie ofert drogą elektroniczną na adres: przetargi@zwolen.pl lub faksem na numer 48-676-24-18 lub w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 25 (sekretariat).
d)    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
e)     Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
f)     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
 
X.                  DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA – Ewelina Wieczerzyńska tel. 48-676-22-10 wew. 114, e-mail: ewelina.wieczerzynska@wp.pl .
 
XI.                INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze na stronie internetowej Zamawiającego.
 
XII. ZAŁĄCZNIKI:
- wzór formularza ofertowego
- wzór oświadczenia
- ogólne warunki umowy
 
 
/---/Burmistrz Zwolenia
 

Załączniki: Rozmiar:
1.260 MB
189.922 KB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Włodzimierz Kabus
Data wytworzenia informacji: 2013-11-26
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-11-26
Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-05 21:22

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku