Zwoleń dnia 11.09.2013r.
znak sprawy: ZP-271.RW.2.13.PSP
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
I. ZAMAWIAJĄCY
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wł. Jagiełły w Zwoleniu
ul. Ludowa 35
26-700 Zwoleń
tel. 48 676 22 10 fax . 48 676 24 18
II. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia.
„Remont pokrycia dachowego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. Jagiełły w Zwoleniu”
2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia papowego wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową dachu zaplecza nowej sali gimnastycznej przy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. Jagiełły w Zwoleniu .
Budynek o wymiarach ok. 36,0m x 18m i wysokości ok. 7,40m zlokalizowany jest w Zwoleniu przy ul. Ludowej 35.
3. Zakres rzeczowy zamówienia.
a) przetarcie-uszczelnianie nakryw betonowych kominów,
b) obsadzenie brakujących kratek w otworach wentylacyjnych kominów,
c) wymiana rynien z blachy ocynkowanej,
d) wymiana pasa nadrynnowego z blachy ocynkowanej,
e) uszczelnienie obróbek blacharskich gzymsu i przy murach z zastosowaniem szpachli asfaltowej trwale plastycznej np. VILLA BIT Sz,
f) dwukrotne malowanie farbą olejną obróbek blacharskich gzymsu i ogniomurów,
g) gruntowanie istniejącego pokrycia papowego roztworem asfaltowym gruntującym np. AKTIW SB A
h) małe uzupełnienia pokrycia pod warstwę wierzchnią pokrycia,
i) jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną wierzchniego krycia gr.5,2 mm /TOP3W/ np. Firmy Jcopal. Papa wywinięta na ściany przy zastosowaniu trójkątów ze styropianu laminowanego /Jzoklin/ oraz listwy dociskowej.
j) wymiana wsporników poziomych odgromienia /na papie/,
k) pomalowanie wsporników przewodów poziomych odgromienia mocowanych do obróbek blacharskich,
l) zamontowanie rynien i rur spustowych z PCV przy zadaszeniach z tworzyw sztucznych przed wejściami ,
m) badanie – pomiar instalacji piorunochronnej po zakończeniu prac dekarskich.
4. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, a konieczne do uwzględnienia w cenie oferty oraz inne obowiązki Wykonawcy.
- zapewnienie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane i posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
- udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy i kierownika budowy na każde żądanie Zamawiającego w naradach techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego i przedstawiciela Zamawiającego,
- udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z kierownikiem budowy w przeglądach gwarancyjnych na każde żądanie Zamawiającego,
- zapewnienie utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki, zgodnie z odrębnymi przepisami,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za materiały, sprzęt i urządzenia na terenie prac budowlanych,
- doprowadzenie nieruchomości do należytego stanu i porządku po wykonaniu robót budowlanych,
- przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego – m.in. wykonania badań instalacji odgromowej, zgromadzenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie zastosowanych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, oświadczenie kierownika budowy o jej zakończeniu itp.,
- roboty tymczasowe oraz wszelkie inne prace nie ujęte w przedmiarze a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa,
5. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i przedmiotowego obiektu hali gimnastycznej celem dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty i termin wykonanie zamówienia (w tym uwzględnienia
i wyceny w składanej ofercie prac nie ujętych w przedmiarach i niniejszym opisie a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i zasady wiedzy technicznej),
6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do realizacji zamówienia, które winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów (posiadać odpowiednie aprobaty, certyfikaty i deklaracje).
7. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru końcowego zadania przez Zamawiającego.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 tygodni od dnia udzielenia zamówienia.
IV. TERMIN PŁATNOŚCI
1. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonana będzie jednorazowo przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu faktury / rachunku do Zamawiającego.
2. Podstawą wystawienia faktury / rachunku i wypłaty wynagrodzenia będzie protokół końcowy odbioru robót przez Zamawiającego bez wad, błędów i usterek.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, która powinna:
- być opatrzona pieczątka firmowa / nazwę wraz z niezbędnymi danymi teleadresowymi.
- posiadać datę sporządzenia,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę - osobę / osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
VI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) winna być obliczona na podstawie opisu przedmiotu zamówienia umieszczonego w pkt. II niniejszej „informacji” i załączonych przedmiarów robót oraz zakresu robót nie ujętych w w/w dokumentacji a wynikających z własnej kalkulacji przeprowadzonej w oparciu
o wizję lokalną terenu robót budowlanych i budynku, koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelkie inne koszty, jakie wykonawca zobowiązany będzie ponieść w związku z realizacją zamówienia i przygotowaniem oferty.
UWAGA: Załączony przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia.
2. Kosztorys ofertowy (uwzględniający również pozycje z własnej kalkulacji robót które nie zostały ujęte w przedmiarze robót i niniejszej „informacji”) należy wypełnić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Cena oferty brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ryczałtową zamówienia.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.09.2013 roku do godz. 10.00.
Adres: Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń,
pokój nr 25 (sekretariat)
lub faksem na numer 48 676-24-18.
2. Ofertę złożoną w sekretariacie UM w Zwoleniu Wykonawca zamieszcza w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wł. Jagiełły w Zwoleniu ;ul. Ludowa 35; 26-700 Zwoleń oraz opisanej w następujący sposób: Oferta na: „Remont pokrycia dachowego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. Jagiełły w Zwoleniu” znak sprawy ZP-271.RW.2.13.PSP
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VIII. OCENA OFERT
Kryterium Cena – waga 100 %
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi który złożył ofertę najkorzystniejszą tj. zaoferuje najniższą cenę za realizację zadania.
IX. WYMAGANE DOKUMENTY OD WYKONAWCY
Wraz z ofertą wykonawca składa:
5. Oświadczenie o spełnieniu Warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz dysponowaniu osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia,
6. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dołączonego do niniejszej informacji przedmiaru robót i własnej kalkulacji
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże Wykonawcą którzy złożyli oferty faksem lub drogą elektroniczną oraz zamieści na swojej stronie internetowej.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Wolak pod numerem telefonu 48 676-21-81
XII. ZAŁĄCZNIKI
- Wzór formularza ofertowego zał. nr 1
- Wzór oświadczenia zał. nr 2
- Ogólne warunki umowy zał. nr 3
- Przedmiar robót
/---/Dyrektor PSP
|