przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Zamówienia do 14000 Euro > Rok 2013
1.
Remont pokrycia dachowego budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Zwoleniu

 

Zwoleń dnia 12.07.2013r.
znak sprawy: ZP-271.RW.1.13.PP
 
 
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
 
I.    ZAMAWIAJĄCY
 
Publiczne Przedszkole nr 1 w Zwoleniu
ul. Kościuszki 11
26-700 Zwoleń
e’mail: przetargi@zwolen.pl  
tel. 48 676 22 10 fax . 48 676 24 18
 
 
II. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1. Nazwa zamówienia.
 
„Remont pokrycia dachowego budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Zwoleniu”
 
2. Przedmiot zamówienia.
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego pokrycia stropodachu budynku przedszkola
z dwóch warstw papy wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową.
 
Budynek o wymiarach ok. 12,5m x 36m i wysokości ok. 7m zlokalizowany jest w Zwoleniu przy ul. Kościuszki 11.
 
3. Zakres rzeczowy zamówienia.
a)       rozbiórka:
-      rynien i rur spustowych,
-      instalacji odgromowej,
-      wszelkich obróbek blacharskich dachu,
b)       wykonanie na istniejącym pokryciu z papy asfaltowej nowego pokrycia dachowego z:
-         1 warstwy papy perforowanej
-         1 warstwy papy termozgrzewalnej
-         nad zadaszeniem drzwi wejściowych z 1 warstwy papy asfaltowej na lepiku
c)       remont kominów obejmujący wykonanie nowego tynków cem. – wap. i tynku elewacyjnego cienkowarstwowego, montaż kratek ochronnych,
d)       wykonanie nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej,
e)       wykonanie nowych obróbek blacharskich (kominy, wyłazu, pas pod i nadrynnowy, zadaszenia drzwi wejściowych)
f)        wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,
g)       malowanie farbą olejną kominków dachowych i okapów daszków.
 
4. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, a konieczne do uwzględnienia w cenie oferty oraz inne obowiązki Wykonawcy.
 
-      zapewnienie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane i posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
-      organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
-      udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy i kierownika budowy na każde żądanie Zamawiającego w naradach techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego,
-      udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z kierownikiem budowy w przeglądach gwarancyjnych na każde żądanie Zamawiającego,
-      zapewnienie utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki, zgodnie z odrębnymi przepisami,
-      ponoszenie pełnej odpowiedzialności za materiały, sprzęt i urządzenia na terenie prac budowlanych,
-      doprowadzenie nieruchomości do należytego stanu i porządku po wykonaniu robót budowlanych,
-      przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego – m.in. wykonania badań instalacji odgromowej, zgromadzenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie zastosowanych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, oświadczenie kierownika budowy
o jej zakończeniu itp.,
-      roboty tymczasowe oraz wszelkie inne prace nie ujęte w przedmiarze a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa,
 
5.       Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy
i przedmiotowego budynku przedszkola celem dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności (w tym uwzględnienia prac nie ujętych
w przedmiarach i niniejszym opisie), które mogą wpłynąć na cenę oferty i termin wykonanie zamówienia.
 
6.       Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do realizacji zamówienia, które winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów.
 
7.       Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru końcowego zadania przez Zamawiającego.
 
III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 tygodni od dnia udzielenia zamówienia.
 
IV.      TERMIN PŁATNOŚCI
1.     Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonana będzie jednorazowo przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu faktury / rachunku do Zamawiającego.
2.     Podstawą wystawienia faktury / rachunku i wypłaty wynagrodzenia będzie protokół końcowy odbioru robót przez Zamawiającego bez wad, błędów i usterek.
 
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, która powinna:
- być opatrzona pieczątka firmowa.
- posiadać datę sporządzenia,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę - osobę / osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
 
VI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1.     cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) winna być obliczona na podstawie opisu przedmiotu zamówienia umieszczonego w pkt. II niniejszej informacji i załączonych przedmiarów robót oraz zakresu robót wynikający z własnej kalkulacji, w oparciu o wizję lokalną terenu robót budowlanych i budynku, koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelkie inne koszty, jakie wykonawca zobowiązany będzie ponieść w związku z realizacją zamówienia i przygotowaniem oferty.
      UWAGA: Załączony przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia.
2.     Kosztorys ofertowy należy wypełnić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.     Cena oferty brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ryczałtową zamówienia.
 
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
 
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.07.2013 roku do godz. 10.00.
Adres:    Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń,
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu – pokój nr 5 (sekretariat) lub  drogą elektroniczną na adres: przetargi@zwolen.pl, lub faksem na numer 48 676-24-18.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
 
VIII. OCENA OFERT
Kryterium Cena – waga 100 %
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi który złożył ofertę najkorzystniejszą tj. zaoferuje najniższą cenę za realizację zadania.
 
IX.   WYMAGANE DOKUMENTY OD WYKONAWCY
Wraz z ofertą wykonawca składa:
1.       Oświadczenie o spełnieniu Warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz dysponowaniu osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia,
2.       Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dołączonego do niniejszej informacji przedmiaru robót
 
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
 
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże Wykonawcą którzy złożyli oferty faksem lub drogą elektroniczną oraz zamieści na swojej stronie internetowej.
 
XI. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Wolak pod numerem telefonu 48 676-21-81
 
XII. ZAŁĄCZNIKI
- Wzór formularza ofertowego zał. nr 1
- Wzór oświadczenia zał. nr 2
- Ogólne warunki umowy zał. nr 3
- Przedmiar robót
 
  
 
/---/ Dyr. Przedszkola
 

Załączniki: Rozmiar:
2.115 MB
876.201 KB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Włodzimierz Kabus
Data wytworzenia informacji: 2013-07-14
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-07-14
Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-31 13:27

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku