Zwoleń dnia 12.07.2013r.
znak sprawy: ZP-271.RW.1.13.PP
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
I. ZAMAWIAJĄCY
Publiczne Przedszkole nr 1 w Zwoleniu
ul. Kościuszki 11
26-700 Zwoleń
tel. 48 676 22 10 fax . 48 676 24 18
II. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia.
„Remont pokrycia dachowego budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Zwoleniu”
2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego pokrycia stropodachu budynku przedszkola
z dwóch warstw papy wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową.
Budynek o wymiarach ok. 12,5m x 36m i wysokości ok. 7m zlokalizowany jest w Zwoleniu przy ul. Kościuszki 11.
3. Zakres rzeczowy zamówienia.
a) rozbiórka:
- rynien i rur spustowych,
- instalacji odgromowej,
- wszelkich obróbek blacharskich dachu,
b) wykonanie na istniejącym pokryciu z papy asfaltowej nowego pokrycia dachowego z:
- 1 warstwy papy perforowanej
- 1 warstwy papy termozgrzewalnej
- nad zadaszeniem drzwi wejściowych z 1 warstwy papy asfaltowej na lepiku
c) remont kominów obejmujący wykonanie nowego tynków cem. – wap. i tynku elewacyjnego cienkowarstwowego, montaż kratek ochronnych,
d) wykonanie nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej,
e) wykonanie nowych obróbek blacharskich (kominy, wyłazu, pas pod i nadrynnowy, zadaszenia drzwi wejściowych)
f) wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,
g) malowanie farbą olejną kominków dachowych i okapów daszków.
4. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, a konieczne do uwzględnienia w cenie oferty oraz inne obowiązki Wykonawcy.
- zapewnienie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane i posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
- udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy i kierownika budowy na każde żądanie Zamawiającego w naradach techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego,
- udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z kierownikiem budowy w przeglądach gwarancyjnych na każde żądanie Zamawiającego,
- zapewnienie utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki, zgodnie z odrębnymi przepisami,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za materiały, sprzęt i urządzenia na terenie prac budowlanych,
- doprowadzenie nieruchomości do należytego stanu i porządku po wykonaniu robót budowlanych,
- przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego – m.in. wykonania badań instalacji odgromowej, zgromadzenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie zastosowanych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, oświadczenie kierownika budowy
o jej zakończeniu itp.,
- roboty tymczasowe oraz wszelkie inne prace nie ujęte w przedmiarze a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa,
5. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu budowy
i przedmiotowego budynku przedszkola celem dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności (w tym uwzględnienia prac nie ujętych
w przedmiarach i niniejszym opisie), które mogą wpłynąć na cenę oferty i termin wykonanie zamówienia.
6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do realizacji zamówienia, które winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów.
7. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru końcowego zadania przez Zamawiającego.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 tygodni od dnia udzielenia zamówienia.
IV. TERMIN PŁATNOŚCI
1. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonana będzie jednorazowo przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu faktury / rachunku do Zamawiającego.
2. Podstawą wystawienia faktury / rachunku i wypłaty wynagrodzenia będzie protokół końcowy odbioru robót przez Zamawiającego bez wad, błędów i usterek.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, która powinna:
- być opatrzona pieczątka firmowa.
- posiadać datę sporządzenia,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę - osobę / osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
VI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) winna być obliczona na podstawie opisu przedmiotu zamówienia umieszczonego w pkt. II niniejszej informacji i załączonych przedmiarów robót oraz zakresu robót wynikający z własnej kalkulacji, w oparciu o wizję lokalną terenu robót budowlanych i budynku, koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelkie inne koszty, jakie wykonawca zobowiązany będzie ponieść w związku z realizacją zamówienia i przygotowaniem oferty.
UWAGA: Załączony przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia.
2. Kosztorys ofertowy należy wypełnić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Cena oferty brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ryczałtową zamówienia.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.07.2013 roku do godz. 10.00.
Adres: Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń,
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu – pokój nr 5 (sekretariat) lub drogą elektroniczną na adres: przetargi@zwolen.pl, lub faksem na numer 48 676-24-18.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VIII. OCENA OFERT
Kryterium Cena – waga 100 %
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi który złożył ofertę najkorzystniejszą tj. zaoferuje najniższą cenę za realizację zadania.
IX. WYMAGANE DOKUMENTY OD WYKONAWCY
Wraz z ofertą wykonawca składa:
1. Oświadczenie o spełnieniu Warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz dysponowaniu osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia,
2. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dołączonego do niniejszej informacji przedmiaru robót
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże Wykonawcą którzy złożyli oferty faksem lub drogą elektroniczną oraz zamieści na swojej stronie internetowej.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Wolak pod numerem telefonu 48 676-21-81
XII. ZAŁĄCZNIKI
- Wzór formularza ofertowego zał. nr 1
- Wzór oświadczenia zał. nr 2
- Ogólne warunki umowy zał. nr 3
- Przedmiar robót
/---/ Dyr. Przedszkola
|