przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Zamówienia do 14000 Euro > Rok 2013
1.
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa 2 zjazdów publicznych stanowiących komunikację dla działek zlokalizowanych przy ul. Sienkiewicza w Zwoleniu.

 

Zwoleń 11.02.2013r.
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
 
I.               Zamawiający:
Gmina Zwoleń
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
tel. 048 676 2210, fax 048 676 24 18
znak sprawy ZP-271.RW.5.13.RG
 
II.              Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
 
1.1        Nazwa zamówienia:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa 2 zjazdów publicznych stanowiących  komunikację dla działek zlokalizowanych przy ul. Sienkiewicza w Zwoleniu.
 
1.2.     Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami(w tym koszt wykonania map do celów projektowych i innych dokumentów niezbędnych do wykonania projektu i uzyskania pozwolenia dna budowę) oraz budowa 2 zjazdów publicznych na drogi wewnętrzne o nr ewid. 5208/4, 5209/4  stanowiących  komunikację dla działek zlokalizowanych przy ul. Sienkiewicza w Zwoleniu zgodnie z załączoną mapą zasadniczą
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)Wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem pozwolenia na budowę 2 zjazdów publicznych wraz z mapami do celów projektowych.
2)Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową.
3)Wycięcie drzew niezbędnych do wykonania zjazdów wraz z uzyskaniem pozwolenia na wycięcie drzew.
4)Rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży oraz chodnika z kostki brukowej.
5) Wykonanie robót ziemnych , profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie warstwy mrozoodpornej gr 15 cm po zagęszczeniu oraz warstwy z podbudowy z chudego betonu gr. 20 cm,
7) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm w granicy pasa drogowego na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm.
8)Ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm wraz wykonaniem ław bet. z oporem z B-10 na
   podsypce cem-piask.
9)Plantowanie ręczne-uporządkowanie przyległego terenu wraz z obsianiem trawą
 
Zjazdy powinny być zaprojektowane i wykonane na długości 15 mb od krawędzi jezdni ul. Sienkiewicza i powinny posiadać szerokość min. 6 m. W granicy pasa drogowego ul.Sienkiewicza zjazdy powinny być wykonane z w/w kostki brukowej natomiast poza granicami pasa drogowego ( tj. w dz. nr 5208/4,5209/4 powinny być wykonane w krawężnikach i utwardzone materiałem kamiennym.
 
1. Dokumentacja winna być opracowana zgodnie z wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zwoleń, przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), a także Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r nr 202, poz.2072 ze zm), jak również zasadami wiedzy technicznej.
2. Zjazdy publiczne powinny być wykonane zgodnie z w/w dokumentacją projektową.  
    Wykonanie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej należy do zadań wykonawcy.
 
3. Dokumentacja o której mowa § 1 winna zawierać następujące elementy:
- projekt budowlano - wykonawczy w 5 egz. + 1 egz. wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF,
 
III.          Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10.05.2013 r.
 
IV.           Termin płatności faktur: 30 dni od dnia złożenia faktury/rachunku.
 
V.             Opis sposobu przygotowania oferty
Wykonawca zobowiązany jest założyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym.(zał do informacji)
VI.           Sposób obliczania ceny:
Wykonawca określi w ofercie cenę brutto - ryczałtową. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty , jakie poniesie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia.
VII.        Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
a)       Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. do informacji)
b)       Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (zał. do informacji)
c)       Wykaz osób wykaz posiadających   wymagane kwalifikacje do wykonania  
           przedmiotu zamówienia(uprawnienia do projektowania dróg , uprawnienia do
           kierowania robotami drogowymi o specjalności drogowej (zał. do informacji)
d)       Wykaz robót zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat z podaniem nazwy zamawiającego, zakresu rzeczowego.
-Zamawiający wymaga wykazania min. 1 jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 30 000 zł brutto
(potwierdzenie, że roboty te zostały prawidłowo realizowane)
      
 
VIII.          MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
 
1.     Ofertę należy złożyć do dnia 25.02.2013 roku do godz. 10.00.
Adres:            
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń,
Pokój nr 5
2.     Zamawiający dopuszcza składanie ofert w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5 (sekretariat) lub drogą elektroniczną na adres: burmistrz@zwolen.pl, lub faksem na numer 48 676-24-18.
3.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.     Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IX.               Ocena ofert:
Kryterium Cena – waga 100 %
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi który złożył ofertę najkorzystniejszą tj. zaoferuje najniższą cenę.
X.             DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA
Andrzej Skorek - numer telefonu 48 676 2181. e-mail 1968r@wp.pl.
XI.          INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (www.zwolen.pl) w zakładce – przetargi i ogłoszenia – zamówienia do 14.000 euro).
XII.        Załączniki:
- wzór formularza ofertowego,
- wzór oświadczenia o spełnieniu warunków ,
- wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
-wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia
- ogólne warunki umowy.
 
                                                                                                  /---/Burmistrz Zwolenia

Załączniki: Rozmiar:
1.660 MB
173.223 KB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Włodzimierz Kabus
Data wytworzenia informacji: 2013-02-12
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-02-12
Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-27 14:53

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku