Zwoleń, dnia 02.01.2013 r.
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
I. Zamawiający:
Gmina Zwoleń
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
tel. 048 676 22 10, fax 048 676 24 18
znak sprawy ZP-271.RW.01.13.ES.POKL-196-250-362-507
II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu systemowego pn.: „Dziecięca akademia przyszłości”.
Część 1
1.1 Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla uczniów klas I - III w Publicznej Szkole Podstawowej w Paciorkowej Woli w ramach projektu systemowego pn.: „Dziecięca akademia przyszłości”.
1.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I – III Publicznej Szkoły Podstawowej w Paciorkowej Woli. Pomoce zostaną zakupione dla uczniów uczęszczających na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne tj.: zajęcia z zakresu ICT, zajęcia z zakresu przedmiotów przyrodniczo-matematycznych, zajęcia z zakresu języków obcych – język angielski, zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego oraz zajęcia z zakresu sportowo-wychowawczych.
1.3 Część 1 zamówienia została podzielona na 5 zadań:
Zadanie 1. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia przyrodnicze
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Blok rysunkowy
|
15 sztuk
|
Blok rysunkowy formatu A4 z białymi kartkami
|
|
2.
|
Kredki
|
15 opakowań
|
Kredki składające się z 12 kolorów
|
|
3.
|
Blok techniczny kolorowy
|
10 sztuk
|
Blok techniczny z kolorowymi kartkami formatu A4
|
|
4.
|
Brystol kolorowy
|
15 sztuk
|
Brystol kolorowy składający się z 15 sztuk w różnych kolorach
|
|
5.
|
Globus polityczny
|
2 sztuki
|
Globus o wymiarach śr. min. 20 cm i wys. min. 28 cm
|
|
6.
|
Lornetka obserwacyjna
|
3 sztuki
|
Lornetka z ok. dziesięciokrotnym powiększeniem
|
|
7.
|
Plansze tematyczne
|
1 sztuka
|
Dwustronne plansze tematyczne – stroje ludowe i budownictwo ludowe, plansza tematyczna o formacie ok. 61cmx86cm
|
|
8.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 2. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia matematyczne
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Szpulki kolorowe drewniane
|
2 sztuki
|
Zestaw zawiera 50 sztuk szpulek o wymiarach od ok. 1 cm do ok. 3,5 cm. Składa się z różnych kolorów. Zestaw do ćwiczeń manipulacyjnych.
|
|
2.
|
To już potrafię – część 1
|
2 sztuki
|
Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku młodszym szkolnym. Zawierają bogaty i uporządkowany materiał utrwalająco-sprawdzający, który obejmuje zagadnienia: matematyczne, środowiska społeczno- przyrodniczego, kształcenia językowego, oparte na założeniach programowych nauczania zintegrowanego. Poznawanie, opanowanie i utrwalanie materiału z zakresu trzech przedmiotów daje możliwość osiągania przez dzieci coraz wyższego stopnia samodzielności, myślenia, rozumowania i sprawności działania, co służyć może bezpośrednio rozbudzeniu ich zainteresowań poznawczych i kształtowaniu pozytywnej motywacji uczenia się.
|
|
3.
|
To już potrafię – część 2
|
2 sztuki
|
Książeczka przeznaczona dla dzieci w młodszym wieku szkolnym. Zawiera bogaty i uporządkowany materiał utrwalająco-sprawdzający, który obejmuje zagadnienia matematyczne (obrazowe przedstawianie działań matematycznych, utrwalanie znaków >,=,<), środowiska społeczno-przyrodniczego (rozpoznawanie zwierząt i roślin, ochrona środowiska), związane z kształceniem językowym (zasady pisowni wyrazów z ó-u, rz-ż, ch-h), oparte na założeniach programowych nauczania zintegrowanego.
|
|
4.
|
To już potrafię – część 3
|
2 sztuki
|
Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku młodszym szkolnym. Zawiera bogaty i uporządkowany materiał utrwalająco-sprawdzający, oparty na założeniach programowych nauczania zintegrowanego, który obejmuje: zagadnienia matematyczne: obrazowe przedstawienie dodawania i mnożenia, mnożenie jako suma jednakowych składników, obliczanie obwodu prostokąta, zadania tekstowe, działania z niewiadomą; zagadnienia ze środowiska społeczno-przyrodniczego: wiadomości dotyczące historii Polski, pory roku w przysłowiach ludowych, rozpoznawanie warzyw i owoców, znaki drogowe; zagadnienia związane z kształceniem językowym: analiza i synteza słuchowa wyrazów, czytanie ze zrozumieniem, ćwiczenie poprawności pisowni wyrazów z : rz, ż, ó, u oraz zakończeniami: arz, aż, uje, rozpoznawanie części mowy i określanie pytań, na które odpowiadają.
|
|
5.
|
Tarcze ćwiczeń M3 – mnożenie i dzielenie w zakresie 50
|
2 kpl
|
Komplet 12 tarcz ćwiczeń do palety.
|
|
6.
|
Tarcze ćwiczeń M4 - mnożenie i dzielenie w zakresie od 50 do 100
|
2 kpl
|
Komplet 12 tarcz ćwiczeń do palety.
|
|
7.
|
Trener pamięci – zadania logiczne
|
1 sztuka
|
Gra dydaktyczna zawierająca planszę podstawę, 12 żetonów i 16 laminowanych kart.
|
|
8.
|
Karty uzupełniające do trenera pamięci – mnożenie
|
1 sztuka
|
Gra dydaktyczna – uzupełnienie do trenera pamięci. Zestaw zawiera ok. 24 laminowane karty z obrazkami
i instrukcję.
|
|
9.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 3. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z języków obcych – język angielski
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Plansze tematyczne: Dni tygodnia
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
2.
|
Plansze tematyczne: Miesiące
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
3.
|
Plansze tematyczne: Liczby
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
4.
|
Plansze tematyczne: Emocje
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
5.
|
Plansze tematyczne: Kolory
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
6.
|
Plansze tematyczne: Kształty
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
7.
|
Plansze tematyczne: Alfabet
|
1 sztuka
|
Plansze tematyczne o wymiarach ok. 42,5x55cm
|
|
8.
|
Rozpoznaj zawody – angielskie słówka
|
1 sztuka
|
Zestaw zawiera 20 kartonowych fotografii o wymiarach od ok. 10 do 22 cm i 20 kartonowych podpisów.
|
|
9.
|
Rzeczowniki po angielsku – zdjęcia
|
1 sztuka
|
Zestaw zawiera 108 sztuk fotografii o wymiarach ok. 7x7 cm i 108 sztuk podpisów o wym. ok.7x3 cm oraz instrukcję
|
|
10.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 4. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Puzzle o tematyce społecznej - przyjaciele
|
2 sztuki
|
Puzzle składające się z 16 elementów o wymiarach ok. 29x21x1 cm
|
|
2.
|
Puzzle o tematyce społecznej – pomagamy
|
2 sztuki
|
Puzzle składające się z 16 elementów o wymiarach ok. 29x21x1 cm
|
|
3.
|
Puzzle o tematyce społecznej - mój pies
|
2 sztuki
|
Puzzle składające się z 16 elementów o wymiarach ok. 29x21x1 cm
|
|
4.
|
Zestaw instrumentów muzycznych w walizce duży
|
1 sztuka
|
Zestaw zawiera 14 instrumentów muzycznych: tamburyn, tamburyn z membramą, marakasy, talerze, kastaniety, trójkąt, dzwoneczki, jingle, cymbałki, tonblok z tarka, małe dzwoneczki
|
|
5.
|
Pacynki – poznajemy emocje „Dwie twarze”
|
1 sztuka
|
Zestaw 6 pacynek o dwu twarzach, płyta CD z nagraniem 2 opowiadań oraz instrukcją.
|
|
6.
|
Pacynki „Czerwony kapturek”, „Trzy świnki”
|
1 sztuka
|
Zestaw zawiera 8 pacynek, płytę CD, książeczkę z dialogami 2 bajek
|
|
7.
|
Kostiumy „Gospodarstwo”
|
1 sztuka
|
Zestaw 4 kostiumów zwierząt: kaczor, krowa, pies, kogut, płyta CD z nagraniem ścieżki dźwiękowej, książeczka z dialogami 2 bajek.
|
|
8.
|
Kostiumy „Dżungla”
|
1 sztuka
|
Zestaw 4 kostiumów zwierząt: lew, tygrys, małpa, niedźwiedź, płyta CD z nagraniem ścieżki dźwiękowej, książeczka z dialogami 2 bajek
|
|
9.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 5. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć sportowo-wychowawczych
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Woreczki gimnastyczne z cyframi
|
1 sztuka
|
Zestaw woreczków z cyferkami. W zestawie 10 sztuk woreczków.
|
|
2.
|
Mata jeżyk
|
3 sztuki
|
Mata do korekcji wad postawy. Szerokość od min. 20 do 34 cm. Długość 100 cm.
|
|
3.
|
Półkule sensoryczne
|
1 sztuka
|
Wykonane w tworzywa sztucznego półkule napełniane powietrzem, do ćwiczenia koordynacji. Zestaw z 6 sztuk w różnych kolorach.
|
|
4.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z. 500 sztuk kartek.
|
Część 2
1.1 Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla uczniów klas IV - VI w Publicznej Szkole Podstawowej w Paciorkowej Woli w ramach projektu systemowego pn.: „Dziecięca akademia przyszłości”
1.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas IV – VI Publicznej Szkoły Podstawowej w Paciorkowej Woli. Pomoce zostaną zakupione dla uczniów uczęszczających na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne tj.: zajęcia z zakresu ICT, zajęcia z zakresu przedmiotów przyrodniczo-matematycznych, zajęcia z zakresu języków obcych – język angielski, zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego oraz zajęcia z zakresu sportowo-wychowawczych.
1.3 Część 2 zamówienia została podzielona na 5 zadań.
Zadanie 1. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia przyrodnicze
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Stacja pogody
|
1 sztuka
|
Wys. ok. 116 cm
|
|
2.
|
Magnes a ziemia
|
1 sztuka
|
Śr. kuli 10 cm, wymiar wskaźnika 12,5x3,5 cm
|
|
3.
|
Multimedialny układ słoneczny
|
1 sztuka
|
Model ukazuje 9 planet i słońce w ruchu. Wymiary ok. 34,5x26x17 cm
|
|
4.
|
Burza mózgów
|
1 sztuka
|
Pomoc do budowania obwodów elektrycznych składających się z 42 elementów.
|
|
5.
|
Lekcjotek@Przyroda
|
1 sztuka
|
Program multimedialny dla uczniów kl. 4-6 szkół podstawowych.
|
|
6.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 2. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia matematyczne
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Koło do mierzenia długości
|
1 sztuka
|
Koło do mierzenia długości z licznikiem zamocowanym na kole.
|
|
2.
|
Bingo – dodawanie i odejmowanie
|
1 sztuka
|
Bingo składa się z 2 zestawów po 6 kart i 108 kartoników z działaniami.
|
|
3.
|
Bingo – tabliczka mnożenia
|
1 sztuka
|
Bingo składa się z tablicy kontrolnej, 86 kart liczbowych, 80 pionków i 2 kostek.
|
|
4.
|
Mistrz mnożenia
|
1 sztuka
|
Gra zawiera 70 specjalnie oznaczonych kartoników.
|
|
5.
|
Tuba Pitagorasa
|
3 sztuki
|
Tuba służy do nauki tabliczki mnożenia.
|
|
6.
|
Ułamkowa pizza
|
2 sztuki
|
Pizza zawiera 9 pizz o śr. ok. 18 cm, 51 ułamków zwykłych, 2 spinery i instrukcję.
|
|
7.
|
Kalendarz
|
1 sztuka
|
Kalendarz składa się z tablicy magnetycznej o wym.70 x 50 cm, 4 ilustracjami z porami roku, 16 ilustracji- puzzli, 6 strzałek, 31 kartoników(cyfry od 1 do31), 10 winiet z zajęć szkolnych, torbą z magnesami, przewodnikiem i planem zajęć.
|
|
8.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 3. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z języków obcych – język angielski
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Puzzle – zwierzęta, szkoła i rozrywka
|
1 sztuka
|
Opakowanie zawiera 4 układanki w rozmiarze ok. 26x18, a każda zawiera 25 elementów.
|
|
2.
|
Gdzie jest szczeniaczek? – zdjęcia
|
1 sztuka
|
Zdjęcia przedstawiające psa w różnym położeniu oraz 2 pieski o wys. ok. 20,5 cm, wym. budy 41,5x28 cm, 14 zdjęć, 14 kart z napisami w języku angielskim.
|
|
3.
|
Dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego - owoce i warzywa
|
1 sztuka
|
27 par puzzli dwustronnych o wym. złożonej pary puzzli ok. 15x 7 x 2
|
|
4.
|
Dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego -zawody
|
1 sztuka
|
27 par puzzli dwustronnych o wym. złożonej pary puzzli ok. 15x 7 x 2
|
|
5.
|
Dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego - liczby, kolory i kształty
|
1 sztuka
|
27 par puzzli dwustronnych o wym. złożonej pary puzzli ok. 15x 7 x 2
|
|
6.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 4. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Teczka szkolna z gumką
|
20 sztuk
|
Teczka w twardej oprawie, kolorowa formatu A4
|
|
2.
|
Walizka z rączką
|
15 sztuk
|
Praktyczna teczka z zapięciem
|
|
3.
|
Papier rysunkowy kolorowy
|
2 sztuki
|
Kolorowy papier rysunkowy formatu A4, 8 kolorów
|
|
4.
|
Zestaw papierów rysunkowych
|
1 sztuka
|
Zestaw składa się z papieru rysunkowego białego, format A4, 500 szt., papier rysunkowego kolorowego, formatu A4, 400 szt., papieru nabłyszczanego, formatu A3, 100 szt., brystolu białego i kolorowego, formatu A3, 100 szt.
|
|
5.
|
Papier wytłaczany
|
2 sztuki
|
Karton do różnych kompozycji 10 sztuk, wymiary ok. 23x23 cm
|
|
6.
|
Mazaki sucho ścieralne do tablic
|
2 opakowania
|
Mazaki w komplecie 4 sztuki.
|
|
7.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 5. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć sportowo-wychowawczych
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Stoper
|
1 sztuka
|
Stoper powinien mieć dokładność 1/100 sekund, licznik obciążeń, zegarek i alarm
|
|
2.
|
Worki do skakania
|
4 sztuki
|
Worki o wymiarach min. 24x24x59 cm
|
|
3.
|
Piłka nożna
|
5 sztuk
|
Piłka nożna wykonana z materiału pu/pvc, 4-warstwowa, rozmiar 5, 14-panelowa, waga: 410-440 gram, baza lateksowa, zawór zwrotny, butylowy.
|
|
4.
|
Składany kosz na piłki
|
1 sztuka
|
Kosz posiada kółka, które ułatwiają jego przesuwanie, rozmiar 64x64x88 cm
|
|
5.
|
Torba na piłki
|
1 sztuka
|
Torba wykonana z siatki, rozmiar 90 cm
|
|
6.
|
Zbuduj drogę – zestaw edukacyjny
|
2 sztuki
|
Zestaw zawiera 21 elementów do budowy kombinacji tras, skrzyżowań, 26 znaków drogowych z opisem.
|
|
7.
|
Papier xero
|
2 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Część 3
1.1 Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla uczniów klas IV - VI
w Publicznej Szkole Podstawowej w Zwoleniu w ramach projektu systemowego pn.: „Dziecięca akademia przyszłości”.
1.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas IV – VI Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoleniu. Pomoce zostaną zakupione dla uczniów uczęszczających na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne tj.: zajęcia z zakresu ICT, zajęcia z zakresu przedmiotów przyrodniczo-matematycznych, zajęcia z zakresu języków obcych – język angielski, zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego oraz zajęcia z zakresu sportowo-wychowawczych.
1.3 Część 3 zamówienia została podzielona na 6 zadań.
Zadanie 1. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z zakresu ICT (technologie informacyjne i komunikacyjne)
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Gry komputerowe
|
6 sztuk
|
Gry komputerowe dla dzieci w wieku 10-12 lat rozwijające kompetencje matematyczne, umiejętność uczenia się i zapamiętywania.
6 różnych gier.
|
|
2.
|
Papier ksero
|
3 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 2. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia przyrodnicze
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Plansze dydaktyczne mikrobiologa
|
3 plansze
|
Plansze do demonstracji
- Komórki i tkanki
- Bakterie i wirusy
- Pasożyty człowieka
wykonane z kredowego papieru o wymiarach ok. 70 x 100
|
|
2.
|
Gra – sygnalizator nawyków żywieniowych
|
1 sztuka
|
Gra systematyzująca wiedzę o nawykach żywieniowych
( 6 sygnalizatorów z tektury ok. 18 x 7, 54 karty żywności ok. 7 x 7, 30 żetonów).
|
|
3.
|
Gra magnetyczna – segregujemy odpady
|
1 sztuka
|
Gra pokazuje dzieciom problem produkowanych przez człowieka odpadów, uczy rozróżniania odpadów ( 6 plansz magnetycznych, 75 magnetycznych plakietek „odpady” ok. 5 x 8 cm.
|
|
4.
|
Papier xero
|
3 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 3. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia matematyczne
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Ułamki – modularne karty spiralne
|
1 komplet
|
Ułamki składają się z 4 moduły o boku 15,2 cm, służą do demonstracji części całości w kole i różnych zapisów w postaci ułamka zwykłego, dziesiętnego i procentu.
|
|
2.
|
Kolorowy system dziesiętny – magnetyczny do demonstracji
|
1 komplet
|
Składa się z klocków (25 jedności, 12 dziesiątek, 12 setek, 5 tysięcy) wykonanych z folii magnetycznych, zróżnicowanych wielkością i kolorystyką do podkreślenia pozycji dziesiętnej. Ułatwia uczniom zrozumienie zagadnień związanych z działaniami pisemnymi.
|
|
3.
|
Układanki Schubitrix – miary wagowe
|
1 komplet
|
Oryginalne układanki o elementach trójkątnych, w których obowiązują reguły podobne do domina. Każda z miar składa się z dwóch układanek po 24 karty każda, 48 trójkątnych elementów. Układanki ćwiczą umiejętność zamiany jednostek.
|
|
4.
|
Układanki Schubitrix – miary długości
|
1 komplet
|
Oryginalne układanki o elementach trójkątnych, w których obowiązują reguły podobne do domina. Każda z miar składa się z dwóch układanek po 24 karty każda, 48 trójkątnych elementów. Układanki ćwiczą umiejętność zamiany jednostek.
|
|
5.
|
Układanki Schubitrix - miary powierzchni
|
1 komplet
|
Oryginalne układanki o elementach trójkątnych, w których obowiązują reguły podobne do domina. Każda z miar składa się z dwóch układanek po 24 karty każda, 48 trójkątnych elementów. Układanki ćwiczą umiejętność zamiany jednostek.
|
|
6.
|
Układanki Schubitrix – miary czasu
|
1 komplet
|
Oryginalne układanki o elementach trójkątnych, w których obowiązują reguły podobne do domina. Każda z miar składa się z dwóch układanek po 24 karty każda, 48 trójkątnych elementów. Układanki ćwiczą umiejętność zamiany jednostek.
|
|
7.
|
Papier xero
|
3 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek
|
Zadanie 4. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z języków obcych – język angielski
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Word Sort – sortujemy wyrazy
|
1 komplet
|
5 dwustronnych laminowanych plansz ok.27 x 42 cm, 200 dwustronnych kartoników z grubej tektury do sortowania według dwóch lub trzech kategorii.
|
|
2.
|
Pudełko angielskich zdań.
|
1 komplet
|
Składa się z 250 kartoników z angielskimi wyrazami o wymiarach ok. 5,5 x 6 cm do budowania zdań.
|
|
3.
|
Angielskie rzeczowniki – zdjęcia z podpisami
|
1 zestaw
|
Zestaw kartoników (108 z fotografiami ok.7 x 7 cm, 108 z podpisami ok. 3 x 7 cm) do wprowadzania i powtarzania słownictwa.
|
|
4.
|
Gra – Word for Word – zestaw klocków
|
1 sztuka
|
Gra utrwalająca słownictwo i poprawną pisownię złożona z 112 klocków Reading Rods, klepsydry, 4 ołówków i notatnika.
|
|
5.
|
Papier xero
|
3 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 5. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Plansze „Agresji stop”
|
1 komplet
|
Kształtują u dzieci postawy reagowania na akty przemocy, uczą zasad pozytywnego kontaktu i budowania relacji koleżeńskich.
|
|
2.
|
Przemocy powiedz: Nie karty pracy do historyjek obrazkowych
|
1 komplet
|
68 kart służących do ćwiczeń w zakresie profilaktyki zachowań agresywnych i przemocy rówieśniczej.
|
|
3.
|
Układanka co oni czują
|
1 komplet
|
10 kart z rysunkami symbolizującymi stan uczuć.
|
|
4.
|
Zmienne maski emocji
|
1 komplet
|
15 części maski „oczy”, 15 części maski „usta” wykonane z laminowanego papieru o wymiarach ok. 10 x 20 cm do pokazywania i omawiania emocji.
|
|
5.
|
Papier xero
|
4 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 6. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć sportowo-wychowawczych
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Skakanka z drewnianymi uchwytami
|
8 sztuk
|
Rozwijają skoczność i zręczność, mają mocny bawełniany sznurek, uchwyt jest wykonany twardego, lakierowanego drewna.
|
|
2.
|
Gra – narzucamy pierścienie
|
1 sztuka
|
Rozwija celność rzutu, wykonana jest z miękkich, bezpiecznych elementów
|
|
3.
|
Zestaw do tenisa stołowego
|
3 komplety
|
Komplet składa się z 2 rakiet i 6 piłeczek.
|
|
4.
|
Piłka siatkowa
|
1 komplet
|
Komplet składa się z 6 sztuk. Piłka siatkowa w 6 kolorach do gry na hali.
|
|
5.
|
Ringo gładkie
|
1 zestaw
|
4 gładkie ringo, 4 różne kolory w zestawie, średnica ok. 18 cm.
|
|
6.
|
Papier xero
|
4 ryzy
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Część 4
1.1 Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla uczniów klas IV - VI
w Publicznej Szkole Podstawowej w Baryczy w ramach projektu systemowego pn.: „Dziecięca akademia przyszłości” – wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych”.
1.2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas IV – VI Publicznej Szkoły Podstawowej w Baryczy. Pomoce zostaną zakupione dla uczniów uczęszczających na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne tj.: zajęcia z zakresu ICT, zajęcia z zakresu przedmiotów przyrodniczo-matematycznych, zajęcia z zakresu języków obcych – język angielski, zajęcia
w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego oraz zajęcia z zakresu sportowo-wychowawczych.
1.3 Część 1 zamówienie została podzielona na 5 zadań.
Zadanie 1. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z zakresu ICT (technologie informacyjne i komunikacyjne)
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Gry komputerowe
|
6 sztuk
|
Gry komputerowe dla dzieci w wieku 10-12 lat rozwijające kompetencje matematyczne, umiejętność uczenia się i zapamiętywania. 6 różnych gier.
|
Zadanie 2. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych – zajęcia matematyczne
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Koło do mierzenia długości
|
1 sztuka
|
Koło do mierzenia długości z licznikiem zamocowanym na kole.
|
|
2.
|
Bingo – dodawanie i odejmowanie
|
1 sztuka
|
Bingo składa się z 2 zestawów po 6 kart i 108 kartoników z działaniami.
|
|
3.
|
Bingo – tabliczka mnożenia
|
1 sztuka
|
Bingo składa się z tablicy kontrolnej, 86 kart liczbowych, 80 pionków i 2 kostek.
|
|
4.
|
Mistrz mnożenia
|
1 sztuka
|
Gra zawiera 70 specjalnie oznaczonych kartoników.
|
|
5.
|
Tuba Pitagorasa
|
2 sztuki
|
Tuba służy do nauki tabliczki mnożenia.
|
|
6.
|
Lotto ułamki
|
2 sztuki
|
Gra pomaga dzieciom zrozumieć pojęcie ułamka. Każda z tablic przedstawia różne przedmioty codziennego użytku, do których należy dopasować karty z odpowiadającymi im ułamkami. Gra posiada dwa poziomy trudności i zawiera 4 plansze do gry (ok. 20,5 x 20,5 cm), 36 kart z ułamkami.
|
|
7.
|
Kalendarz
|
1 sztuka
|
Kalendarz składa się z tablicy magnetycznej o wym. ok. 70 x 50 cm, 4 ilustracjami z porami roku, 16 ilustracji- puzzli, 6 strzałek, 31 kartoników(cyfry od 1 do31), 10 winiet z zajęć szkolnych, torbą z magnesami, przewodnikiem i planem zajęć.
|
Zadanie 3. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z języków obcych – język angielski
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Pamięć angielska
|
1 sztuka
|
Pamięć angielska” to gra, która oprócz spostrzegawczości i pamięci pozwala doskonalić znajomość języka angielskiego. Gra polega na zebraniu jak największej liczby par kart przez każdego z graczy.
|
|
2.
|
Nauka rzeczowników
|
1 sztuka
|
Pomoc dydaktyczna do indywidualnej lub grupowej nauki języka angielskiego angażuje wszystkie obszary dziecięcej aktywności. Zestaw ubogaca intelektualnie, rozwija motorycznie, rozbudza emocjonalnie. Przeznaczone do układania i dopasowywania tafelki prezentują nazwy popularnych przedmiotów, zwierząt, roślin i zjawisk oraz odpowiadające im desygnaty. Każda para słowo-rzecz zawiera specjalne, tylko jej właściwe oznakowanie graficzne, które umożliwia dziecku samodzielną kontrolę poprawności wykonanego zadania. W zestawie: 108 kart o wym.: ok.7 x 7 cm ze zdjęciami różnych przedmiotów i 108 kart o wym.: ok.7 x 3 cm z ich nazwami. Wykonane z wysokiej jakości, laminowanego kartonu o grubości 2,5 mm.
|
|
3.
|
Czynności i czasowniki
|
1 sztuka
|
Ciekawa forma poznawania części angielskiej leksyki, która wiąże się z pełnym i wielowymiarowym ćwiczeniem sensorycznym. Kolorowe karty przedstawiają w sposób umowny ważne czynności i nazywające je czasowniki, a zadaniem dziecka jest odszukanie w rozsypance par słowno-obrazowych. Zestaw zaopatrzony jest w praktyczny pojemnik do przechowywania tabliczek i ich segregacji. W zestawie: 108 zdjęć przedstawiających konkretne czynności oraz 108 nazw wykonywanych czynności. Karty są wykonane z wysokiej jakości, laminowanego kartonu o grubości 2,5 mm. Zdjęcia o wym.: ok.7 x 7cm, kartoniki z nazwami o wym.: ok.7 x 3 cm.
|
|
4.
|
Puzzle do nauki angielskiego 1
|
1 sztuka
|
70 elementów. Słownictwo związane z jedzeniem. Wym.: ok. 36,5 x 28,5 cm
|
|
5.
|
Puzzle do nauki angielskiego 5
|
1 sztuka
|
70 elementów. Zwierzęta w zoo. Wym.: ok. 36,5 x 28,5 cm
|
|
6.
|
Puzzle do nauki angielskiego 7
|
1 sztuka
|
70 elementów. Budowanie prostych zdań, słownictwo - farma. Wym.: ok. 36,5 x 28,5 cm
|
|
7.
|
Puzzle do nauki angielskiego 9
|
1 sztuka
|
54 elementów. Budowanie zdań, słownictwo - w parku. Wym.: ok. 36,5 x 28,5 cm
|
|
8.
|
Puzzle do nauki angielskiego 11
|
1 sztuka
|
54 elementów. Czasowniki nieregularne. Wym.: ok. 36,5 x 28,5 cm
|
|
9.
|
Puzzle do nauki angielskiego 12
|
1 sztuka
|
54 elementów. Czasowniki nieregularne. Wym.: ok. 36,5 x 28,5 cm
|
|
10.
|
ABC angielskie
|
1 sztuka
|
Zestaw różnych ćwiczeń i gier językowych utrwalających znajomość podstawowych rzeczowników i zwrotów angielskich. Doskonała pomoc na początkowym etapie nauki języka. Dzieci chętnie poznają i łatwo zapamiętują nowe wyrażenia podczas wesołej zabawy. W zestawie: 70 kart (35 par), zestaw słówek do wycięcia, zestaw ćwiczeń oraz instrukcja.
|
|
12.
|
Papier xero
|
1 ryza
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
Zadanie 4. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Układanka edukacyjna – sylaby
|
1 sztuka
|
Układanka służy jako pomoc do nauki czytania tzw. metodą sylabową. W terapii pedagogicznej wykorzystuje się dzielenie wyrazów na sylaby oraz syntezę wyrazów z sylab jako niezwykle skuteczną metodę usuwająca problemy dyslektyczne dysgraficzne i logopedyczne. 144 sylaby (na 72 dwustronnych kartonikach) 48 plakietek z rysunkami (ok. 4 8 x 4 8 cm)
|
|
2.
|
7 walizek – inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii
|
1 sztuka
|
Danuta Gmosińska, Violeta Woźniak. Przedstawiona w niej metoda zakłada, że każdy z nas posiada nie jedną, a siedem różnych inteligencji (teoria H. Gardnera). Są to: inteligencja słowna, wizualno-przestrzenna, logiczno-matematyczna, muzyczna, fizyczno-kinestetyczna, interpersonalna i intrapersonalna. To, które z nich są dominujące, decyduje, jakie metody są najskuteczniejsze do przyswajania wiedzy, także ortografii. Propozycja ćwiczeń i scenariuszy zajęć, na których angażowane będą wszystkie sfery. Dzięki temu wszyscy uczniowie będą mieli szanse osiągnąć sukces, a lekcja zyska na atrakcyjności. Do książki dołączono teczki, w których znajdują się wszystkie potrzebne teksty i inne materiały (m.in. karty pracy do skserowania). W teczce znajduje się także zbiór ponad 700 wyrazów z rz, ż, ó, u, h i ch do wycięcia i wykorzystania w takcie zabaw (ortobanki). - format A4,
|
|
3.
|
Program psychoedukacyjny dla dzieci 7 – 10 letnich z obniżoną sprawnością językową
|
1 sztuka
|
Wszystkie ćwiczenia dostosowane w programie dostosowane są do indywidualnych możliwości psychofizycznych uczniów w normie intelektualnej. Oddziaływania psychoedukacyjne tego programu odnoszą się do czterech obszarów funkcjonowania psychospołecznego dzieci: postrzegania siebie i rozumienie uczuć, współdziałania i uczestnictwo w grupie, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, swobodne porozumiewanie się z otoczeniem. Każdy obszar zawiera scenariusze, które są podzielone na spotkania poszczególne spotkania i scenariusze ściśle wiążą się ze sobą, a ich układ nie jest przypadkowy. Ćwiczenia skłaniają do aktywności wszystkich uczniów, ułatwiają wzajemne poznanie, podnoszą poziom integracji grupy, uczą skutecznego rozwiązywania konfliktów i problemów, podejmowania decyzji i odpowiedzialności.
|
|
4.
|
Stare i nowe zabawy podwórkowe
|
1 sztuka
|
Zbiór 116 gier i zabaw, które ułatwiają nawiązanie pierwszego kontaktu, ćwiczą koncentrację, refleks i spostrzegawczość, rozwijają wyobraźnię oraz uczą współdziałania. Zabawy można wykorzystywać pracując z małą lub z dużą grupą w różnym wieku, na dworze i w Sali przy minimalnej liczbie materiałów.
|
|
5.
|
Biblioterapia w praktyce
|
1 sztuka
|
W książce przedstawiono scenariusze, przeznaczone do pracy z grupą. Głównym celem zamieszczonych tekstów jest profilaktyka oraz praca z emocjami. Książka jest nie tylko źródłem pomysłów do pracy z grupą, ale również poradnikiem, w jaki sposób pisać własne, autorskie scenariusze biblioterapeutyczne.
|
|
6.
|
Z przodu, z boku, z tyłu
|
1 sztuka
|
Gra składa się z 90 fotografii (ok. 7,5 x 7,5 cm) podzielonych na 30 serii. W każdej serii znajdują się fotografie prezentujące te same osoby z przodu, z boku i z tyłu. Zadaniem dziecka jest odnalezienie właściwych zdjęć i przyporządkowanie ich do fotografii na podłużnych planszach (ok. 7,5 x 22,5 cm). Na początku należy odszukać 3 zdjęcia wśród małych obrazków i ułożyć na planszach. Kolejnym zadaniem jest dopasowanie obrazków przedstawiających te same osoby, ale z innej strony. Doskonałe ćwiczenie spostrzegawczości dziecka oraz trening logicznego myślenia.
|
|
7.
|
Słówkomania
|
1 sztuka
|
W grze wyrazy krzyżują się w niezwykły sposób. Stwarza nieograniczone możliwości dla tych, którzy chcą połączyć wiedzę, spostrzegawczość i wyobraźnię. Gracze zdobywają punkty za układanie wyrazów z wylosowanych liter. „Słówkomania” zachęca do sprawnego posługiwania się językiem polskim.
|
|
8.
|
Żyć w zgodzie. Zabawy zapobiegające agresji.
|
1 sztuka
|
Poradnik dla nauczycieli szkół podstawowych i przedszkoli., zajęcia profilaktyczno-wychowawcze przeciwdziałające agresji. Książka zawiera program, plan pracy, przykłady zabaw z dziećmi oraz scenariusze spotkań z rodzicami.
|
|
9.
|
Żyć w radości. Ćwiczenia zapobiegające agresji.
|
1 sztuka
|
Książka zawiera program, plan pracy, przykłady ćwiczeń i zajęć z dziećmi oraz scenariusze spotkań z rodzicami. Proste i łatwe ćwiczenia wpłyną na przyjazny kontakt dorosłych z dziećmi. Rozumienie swoich uczuć, nastrojów, przekonań prowadzi dzieci i dorosłych do życia w radości.
|
|
10.
|
Żyć w przyjaźni. Zajęcia zapobiegające agresji.
|
1 sztuka
|
Zabawy w teatr, inscenizacje, wiersze są dla dzieci, pod kierunkiem nauczyciela-reżysera, ciekawą formą pracy i wyrażania emocji. Ucząc przez przeżywanie, dostarczamy sobie wzajemnie wiele radości. Rozwijanie tego uczucia jest niezmiernie ważne. Radość wpływa pozytywnie na rozwój inteligencji, rozwija twórczo psychikę i zapobiega agresji.
|
|
11.
|
Nożyczki
|
1 sztuka
|
Akcesoria do wycinania zaostrzone, dł. min. 13 cm, pomoc przydatna do ćwiczeń manualnych i zręcznościowych.
|
|
12.
|
Nożyczki
|
1 sztuka
|
Akcesoria do wycinania zaostrzone, dł. min. 15 cm, pomoc przydatna do ćwiczeń manualnych i zręcznościowych.
|
|
13.
|
Nożyczki do tkanin
|
1 sztuka
|
Akcesoria do wycinania zaostrzone, pomoc przydatna do ćwiczeń manualnych i zręcznościowych.
|
|
14.
|
Mazaki
|
2 komplety
|
Zestaw składa się z 12 kolorowych mazaków.
|
|
15.
|
Mazaki dwustronne
|
2 komplety
|
Mazaki dwustronne, dwie końcówki o różnej grubości. 12 kolorów.
|
|
16.
|
Długopisy żelowe
|
2 komplety
|
Komplet składa się z 30 sztuk różnokolorowych długopisów żelowych.
|
|
17.
|
Papier ksero
|
5 ryz
|
Ryza składa się z 500 sztuk kartek.
|
|
18.
|
Teczka tekturowa
|
17 sztuk
|
Teczka tekturowa z gumką, formatu A4
|
Zadanie 5. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć sportowo-wychowawczych
|
L.p.
|
Nazwa pomocy dydaktycznej
|
Ilość
|
Dodatkowe uwagi/opis
|
|
1.
|
Piłka do siatkówki
|
2 sztuki
|
Piłka o śr. min. 25 cm
|
|
2.
|
Piłka nożna
|
2 sztuki
|
Piłka o śr. min. 23 cm
|
|
3.
|
Materac cienki
|
2 sztuki
|
Materac cienki o wymiarach 200x80x10 cm
|
|
4.
|
Tunel zygzak
|
1 sztuka
|
Tunel o dł. ok. 280 cm, śr. ok. 45 cm
|
|
5.
|
Rakietka do tenisa stołowego
|
4 sztuki
|
Rakietka do gry na poziomie średniozaawansowanym, rączka z uchwytem automatycznym, gr. Gąbki min. 1,9 mm
|
III. Szczegółowy opis zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego „Dziecięca akademia przyszłości”
- Zakres przedmiotu zamówienia: pomoce dydaktyczne zostaną zakupione dla uczniów w następujących szkołach:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Paciorkowej Woli, uczniowie klas I – III,
b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Paciorkowej Woli, uczniowie klas IV – VI,
c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Zwoleniu, uczniowie klas IV – VI,
d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Baryczy, klasy IV – VI.
- Wszystkie pomoce i materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać wymaganymi prawem niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa lub atesty.
- Przedmiot umowy zostanie dostarczony na adres Gmina Zwoleń, 26-700 Zwoleń, ul. Wojska Polskiego 80A.
IV. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.
V. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
VI. Termin płatności faktur: 30 dni od dnia złożenia faktury.
VII. Sposób obliczania ceny:
a) W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga podania cen jednostkowych oraz łącznej ceny brutto zamówienia;
b) Cena podana w ofercie jest ceną brutto i winna uwzględnić wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert:
|
Nr:
|
Nazwa kryterium:
|
Waga:
|
|
1
|
Cena brutto
|
100%
|
Punkty przyznawane za podane kryterium będą naliczane według następującego wzoru:
|
Nr kryterium:
|
Wzór:
|
|
1
|
Cena brutto
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w ofercie,
- waga = 100%
|
Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację zamówienia, czyli uzyska największa ilość punktów (każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie).
IX. Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zał. 2).
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
a) Ofertę należy złożyć do dnia 15 stycznia 2013 r. do godz.10/00.
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
Pokój nr 5
b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5 (sekretariat) lub drogą elektroniczną na adres: burmistrz@zwolen.pl lub faksem na numer 48-676-24-18
c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
d) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
e) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
XI. DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA – Agnieszka Szczepanek tel. 48-332-12-67,
e-mail: aga.szczepanek@wp.pl
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (www.zwolen.pl) w zakładce – przetargi i ogłoszenia – zamówienia do 14.000 euro).
XII. ZAŁĄCZNIKI:
- wzór formularza ofertowego
- wzór oświadczenia
- ogólne warunki umowy
/---/Burmistrz Zwolenia
|