przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Zamówienia do 14000 Euro > Rok 2012
1.
Prowadzenie zajęć wychowawczo-dydaktycznych dla dzieci w oddziale przedszkolnym oraz sprzątaczka do oddziału przedszkolnego realizowanego w ramach projektu pn. Edukacja przyszłością najmłodszych nr POKL.09.01.01-14-033/11

 

 
                                          
 
Zwoleń dn. 16.01.2012 r.
Informacja dotycząca zamówienia
 
 o wartości netto poniżej 14 000 €.
 
 
I.                     Zamawiający:
Gmina Zwoleń
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
 tel. 048 332 12 67, fax 048 676 24 18
znak sprawy ZP-271/RW/8/12/ES/POKL-033
 
II.                  Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
„prowadzenie zajęć wychowawczo-dydaktycznych dla dzieci w oddziale przedszkolnym oraz sprzątaczka do oddziału przedszkolnego realizowanego w ramach projektu pn. Edukacja przyszłością najmłodszych nr POKL.09.01.01-14-033/11 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX –Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1 – Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
 
III.        Szczegółowy opis zamówienia:
1.       Zajęcia będą realizowane z wychowankami uczęszczającymi do Oddziału Przedszkolnego w Baryczy. Realizowane  będą od poniedziałku do piątku, w dni zajęć przedszkolnych, od lutego 2012 do sierpnia 2013 roku. Ze względu na wiek uczestników zajęcia mogą odbywać się w jednostkach półgodzinnych, czyli 1 godzina zajęć to 2 jednostki półgodzinne.
  1. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
 
Zadanie 1. Zajęcia muzyczno – taneczne w łącznym wymiarze 110 godzin realizowane w latach 2012-2013 w następujących dniach tygodnia :
a)       poniedziałek – przez 1 godzinę
b)       czwartek – przez 1 godzinę.
 
Zadanie 2.  Zajęcia z języka  angielskiego w łącznym wymiarze 110 godzin realizowane w latach  2012-2013 w następujących dniach tygodnia:
a)       wtorek – przez 1 godzinę
b)       środa – przez 1 godzinę.
 
Zadanie 3. Zajęcia – terapia pedagogiczna w łącznym wymiarze 55 godzin realizowane  w latach 2012-2013 w następujących dniach tygodnia:
a)       poniedziałek – po 0,5 godziny
b)       czwartek – po 0,5 godziny.
 
Zadanie 4. Zajęcia komputerowe w łącznym wymiarze 55 godzin realizowane w latach
2012-2013 w następujących dniach tygodnia:
a)       wtorek – po 0,5 godziny
b)       piątek – po 0,5 godziny.
 
a) Zajęcia będą odbywały się w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków oddziału przedszkolnego.
b) osoby realizujące zamówienie muszą posiadać wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400),
c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. ( w formie kserokopii lub skanu).
 
Zadanie 5. Sprzątaczka
                Sprzątaczka w okresie działalności oddziału przedszkolnego powinna być dyspozycyjna w godzinach funkcjonowania przedszkola.
 
  1.  Osobą upoważniona do kontaktu z Wykonawcą jest: Ewa Soczyńska.
 
  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2013 r.
 
  1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
 
  1.  Termin płatności faktur: 14 dni.
 
  1. Sposób obliczania ceny:
 
a)       W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga podania cen jednostkowych oraz łącznej ceny brutto dla poszczególnych zadań.
b)       Cena podana w ofercie jest ceną brutto i winna uwzględnić wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia i składniki wynagrodzenia.
 
  1. Kryteria oceny ofert:
a)       ocenie podlegać będzie każde zadanie oddzielnie.
 
Kryterium oceny ofert:
Dla zad. 1, 2, 3, 4, 5.

Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena brutto
100%

 
Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następującego wzoru:    

Nr kryterium:
Wzór:
1
Cena brutto 
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
 - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
 - Cof - cena podana w ofercie,
- waga = 100 %

 
Zamawiającyudzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację zamówienia, czyli uzyska największą ilość punktów-dla każdego zadania odrębnie.
 
  1. Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
 
  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zał. 2).
  2. Dla zad. 1,2,3,4 dokumenty potwierdzające spełnienie warunku kwalifikacji.
 
  1. Złożenie oferty i wybór wykonawcy
a)    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej(zał.1), elektronicznie na adres: burmistrz@zwolen.pl, fax-em  na nr (048) 676-24-18 lub w siedzibie Zamawiającego –pokój nr 6 do dnia 07.02.2012 r. do godziny 10.00
 
  1. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze.
  
/---/Burmistrz Zwolenia
 
 
 Zad.1 realizuje Elżbieta Chołuj 26-700 Zwoleń Zielonka Stara 67 za kwotę 8 800,00 zł.
Zad.2 realizuje Marta Figóra 26-700 Zwoleń ul.Ludowa 58 za kwotę 8 800,00 zł.
Zad.3 realizuje Martyna Głocka 26-700 Zwoleń Barycz Kolonia 1/1 za kwotę 4400,00 zł.
Zad.4 realizuje Renata Kustra 26-700 Barycz Stara 21 za kwotę 4 400,00 zł.
 Zad.5 realizuje Agnieszka Widerska  26-700 Zwoleń Barycz Kolonia 7 za kwotę 9500zł.

Załączniki: Rozmiar:
1.096 MB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Włodzimierz Kabus
Data wytworzenia informacji: 2012-01-29
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-01-29
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-22 14:51

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku