przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Urząd Miejski ZWOLEŃ www.zwolen.pl  
Urząd
 Dane podstawowe 
 Godziny urzędowania 
 Organizacja urzędu 
 Struktura organizacyjna 
 Komórki organizacyjne 
 Urząd Stanu Cywilnego 
 Samodzielne Stanowiska 
 Załatwianie spraw obywateli 
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
Organy
 Burmistrz Zwolenia 
 Zastępca Burmistrza 
 Sekretarz 
 Skarbnik 
 Rada Miejska 
 Komisje Rady 
Prawo Lokalne
 Statut 
 Regulamin 
 Budżet 
 Uchwały 
 Podatki i opłaty lokalne 
 Informacje Urzędu 
 Zatrudnienie 
 Strategie Rozwoju Gminy 
 Protokoły 
 Zagospodarowanie przestrzenne 
 Gospodarka komunalna 
Zamówienia Publiczne
 Ogłoszenia Przetargów 
 Informacja o wynikach przetargów 
 Zamówienia do 14000 Euro 
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
Inne
 Informacje wyborcze 
 Jednostki organizacyjne 
 Oświata 
 Jednostki pomocnicze-Sołectwa 
 Miejski Klub Sportowy "Zwolenianka" 
 Spółki prawa handlowego 
 Oferty inwestycyjne 
 Majątek Gminy 
 Rejestry i ewidencje 
 Udostępnianie informacji publicznej 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 Zamówienia Publiczne > Zamówienia do 14000 Euro > Rok 2011
1.
Zakup materiałów biurowych do projektu nr POKL 09.01.01-14-033/11 pn. Edukacja przyszłością najmłodszych

 

 
                                          
Zwoleń, 05.12.2011r
 
 
Informacja dotycząca zamówienia
 
 o wartości netto poniżej 14 000 €.
 
 
I.                    Zamawiający:
Gmina Zwoleń
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń

 

 

 
W imieniu zamawiającego postępowanie prowadzi Ewa Soczyńska
e-mail: ewasoczynska@op.pl. tel. 048 676 22 10, fax 048 676 24 18
znak sprawy ZP-271/RW/50/11/ES/POKL-033
 
II.                Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest „zakup materiałów biurowych do projektu nr POKL 09.01.01-14-033/11 pn. Edukacja przyszłością najmłodszych współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 – Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.”
Wykaz asortymentu:
           

Lp.
Nazwa artykułu
J.m.
Przewidywana ilość
1.
Dziurkacz
sztuk
3
2.
Zszywacz
sztuk
5
3.
Rozszywasz do wyjmowania zszywek
sztuk
5
4.
Tablica korkowa średniej wielkości
sztuk
2
5.
Organizer na biurko
sztuk
3
6.
Tacka na dokumenty gruba plastikowa w formacie A4
sztuk
12
7.
Nożyczki średnie
sztuk
3
8.
Klej biurowy w sztyfcie
sztuk
6
9.
Zakreślacz kolor żółty i pomarańczowy
sztuk
15
10.
Taśma bezbarwna
sztuk
16
11.
Tusz do pieczątek czerwony
sztuk
5
12.
Spinacze biurowe małe 33 mm
sztuk
30
13.
Spinacze biurowe duże 50 mm
sztuk
2
14.
Zszywki biurowe rozmiar 24/6, twardość pozwalająca na zszywanie min. 20 kartek
sztuk
50
15.
Korektor myszka
sztuk
20
16.
Pinezki z kolorowymi końcówkami
sztuk
10
17.
Karteczki samoprzylepne żółte
sztuk
24
18.
Karteczki zwykłe kolorowe
sztuk
24
19.
Karteczki samoprzylepne żółte format 40x50 mm
sztuk
30
20.
Papier biały 80g/m2 format A4 do wydruków czarno – białych, kolorowych i kopiowania
ryza
(500 sztuk)
100
21.
Papier biały80g/m2 format A3 do wydruków czarno – białych, kolorowych i kopiowania
ryza
(500 sztuk)
2
22.
Segregator format A4
sztuk
50
23.
Długopisy automatyczne wykonane z tworzywa sztucznego, gumową nakładką, klipsem, różne kolory obudowy z wkładem piszącym koloru niebieskiego
sztuk
50
24.
Długopisy automatyczne wykonane z tworzywa sztucznego, z gumową nakładką, klipsem, różne kolory obudowy z żelowym wkładem piszącym koloru niebieskiego
sztuk
50
25.
Długopisy automatyczne wykonane z tworzywa sztucznego, gumową nakładką, klipsem, różne kolory obudowy z wkładem piszącym koloru czarnego
sztuk
30
26.
Długopisy automatyczne wykonane z tworzywa sztucznego, gumową nakładką, klipsem, różne kolory obudowy, z żelowym wkładem piszącym koloru czarnego
sztuk
30
27.
Długopisy automatyczne wykonane z tworzywa sztucznego, gumową nakładką, z klipsem, obudowa koloru czerwonego z żelowym wkładem piszącym koloru czerwonego
sztuk
20
28.
Koszulki przezroczyste format A4
opakowanie
30
29.
Skoroszyty plastikowe format A4 z zawieszką do segregatora
sztuk
300
30.
Ołówek z gumką twardość hp
sztuk
100
31.
Strugaczka
sztuk
10
32.
Teczki tekturowe wiązane gumką format A4
sztuk
40
33.
Kalkulator Vector electronic CD-6117
sztuk
3
34.
Koperty samoprzylepne białe C4
sztuk
50
35.
Koperty samoprzylepne białe C5
sztuk
30
36.
Koperty samoprzylepne białe C6
sztuk
30
37.
Linijka długość 20 cm
sztuk
4
38.
Linijka długość 30 cm
sztuk
4
39.
Marker
sztuk
10
40.
Mazak cienkopiszący
sztuk
6
41.
Mazak – cienkopis do opisu płyt CD/CD-DVD
sztuk
5

 
Dostawa materiałów biurowych będzie odbywać się sukcesywnie na adres Urząd Miejski w Zwoleniu; Plac Kochanowskiego 1; 26-700 Zwoleń w dni robocze w godz. 07:30 do 15:30. Dostawa towaru będzie następować na podstawie zamówień składanych telefonicznie, faksem lub osobiście określających ilość i nazwę potrzebnych materiałów. Zamówienia będą składane raz na kwartał – w okresie realizacji zlecenia planowanych jest 7 dostaw.
            Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w ilości asortymentu planowanego zamówienia materiałów biurowych.
 
III.             Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: Ewa Soczyńska; e-mail: ewasoczynska@op.pl.
 
IV.             Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2013 r.
 
V.                Termin płatności faktur: 14 dni
VI.             Sposób obliczania ceny:
a)      W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga podania cen jednostkowych oraz łącznej cenyi zamówienia,
b)      Ocenie podlegać będzie łączna wartość zamówienia,
c)      Cena podana w ofercie jest ceną brutto i winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
d)     Ceny jednostkowe są niezmienne i obowiązywać będą przez okres obowiązywania umowy.
VII.          Kryteria oceny ofert
 
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena brutto
100%
 
VIII.        Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następującego wzoru    

Nr kryterium:
Wzór:
1
Cena brutto 
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
 - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
 - Cof - cena podana w ofercie,
- waga = 100 %

Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację zamówienia czyli uzyska największą ilość punktów.
 
IX.             Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
 
  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. do inf.).
  2. Przed podpisaniem umowy zamawiający wymaga wypisu z ewidencji działalności gospodarczej lub innego dokumentu w celu identyfikacji strony umowy.
      X.                Złożenie oferty i wybór wykonawcy
a)    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej(zał. do inf.), elektronicznie na adres:burmistrz@zwolen.pl lub fax-em  na nr (048) 676-24-18  lub w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
do dnia 14.12.2011r. do godziny 10.00.
     
XI.             Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze.
 
 
 
 
 
 
                                                 /---/ Burmistrz Zwolenia
 

 e-mail: burmistrz@zwolen.pl

Najkorzystniejszą ofertę złozyła firma:ANNEX Sp. z o.o. ul.Rynek10; 23-235 Annopol za cenę 2 273,97zł.


Załączniki: Rozmiar:
713.670 KB

Podmiot udostępniający informację: UM Zwoleń
Osoba, która odpowiada za treść: Włodzimierz Kabus
Osoba, która wprowadziła dane: Włodzimierz Kabus
Data wytworzenia informacji: 2011-12-05
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-12-05
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-27 07:51

« powrót
 

wersja do druku wersja do druku