Zwoleń, dnia 14.11.2011 r.
Informacja dotycząca zamówienia
o wartości netto poniżej 14 000 €.
I. Zamawiający:
Gmina Zwoleń
Adres:
Urząd Miejski w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
www.zwolen.pl
e-mail: burmistrz@zwolen.pl
W imieniu zamawiającego postępowanie prowadzi Ewa Soczyńska
II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
„Wybór obsługi finansowo- księgowej projektu pn. Edukacja przyszłością najmłodszych realizowanego i finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach oddziałania 9.1.1 -Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej- Nr POKL.09.01.01-14-033/11 „
Zakres obowiązków Zleceniobiorcy:
Usługa polegającą na obsłudze księgowo-finansowej projektu pn.: „Edukacja przyszłością najmłodszych” w terminie: od dnia podpisania umowy do 30.09.2013r.:
1. Ocena merytoryczno – rachunkowa przekazywanych dokumentów źródłowych, nadzór nad terminowością ich spływu oraz dokonywanie ich opisu zgodnie z ustalonymi wytycznymi,
2. Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej dot. Projektu, tj. utworzenie oddzielnych kont jako
subwencji do kont księgowych Firmy z uwzględnieniem specyfiki projektu i jego rozliczania,
3. Sprawowanie kontroli nad bieżącymi wydatkami oraz bieżąca kontrola realizacji budżetu
Projektu,
4. Sporządzanie niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej na zatwierdzonych formularzach w ustalonych okresach rozliczeniowych,
5. Przygotowywanie zestawień wykorzystanych środków finansowych.
6. Obsługę w zakresie wynagrodzeń i zobowiązań wobec ZUS, w tym: sporządzanie list płac, ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, naliczanie składek emerytalno–rentowych i zdrowotnych od wszystkich wynagrodzeń oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji dla ZUS.
7. Sporządzanie elektronicznych przelewów wszystkich płatności dotyczących Projektu,
8. Sporządzanie niezbędnej sprawozdawczości i deklaracji dla urzędów,
9. Sporządzanie wniosku o płatność ze strony finansowej.
10. Ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu oraz wszystkimi komórkami zaangażowanymi w realizacje Projektu.
11. Właściwe przechowywanie i archiwowanie dokumentów działu.
12. Opisywanie dokumentów finansowych zgodnie z wymogami projektu i zasadami POKL.
III. Wymagane dokumenty od Wykonawcy :
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. do informacji.
- Dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe, doświadczenie w obsłudze projektów współfinansowanych ze środków UE, ukończone kursy lub szkolenia w tym zakresie,
IV. Kryterium oceny oferty – cena 50%
- przygotowanie zawodowe - 30%
- doświadczenie lub kursy-szkolenia -20%
V. Złożenie oferty i wybór wykonawcy
a) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej(zał.1), elektronicznie na adres:burmistrz@zwolen.pl lub fax-em na nr (048) 676-24-18 lub w siedzibie zamawiającego-pokój nr 5.
do dnia 22.11.2011r. do godziny 10.00
VI. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze.
Najkorzystniejszą ofertę złożyła: Anna Bednarczyk, 26 670 Pionki ,za cenę 36000,00zł.
|